Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező osztrák Spar csoport is belép az utazási piacra, erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni.
A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi
374,2 milliárd forinthoz képest - közölte Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
A Spar csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni.
Eddig a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert a Spar konkurensei közül.