Gyurcsány Ferenc elmondta: az Audi Hungária igazi sikertörténet, és a magyar ipar egyik zászlóshajója. Az Audi motor- és szerszámgyártás, a jármű-összeszerelés és a fejlesztési központ jelenléte alapvetően határozza meg a magyar ipar jövőjét. A kormányfő kiemelte, az Audi 2011-ig jelentős, "két számjegyű millió eurós" beruházást tervez Magyarországon, amihez a magyar kormány a szokásos beruházási támogatást nyújtja, ám a részleteket csak szeptemberben hozzák nyilvánosságra.
Rupert Stadler közölte: az Audi A3 kabriót ez év végén mutatják be a nyilvánosságnak, míg piaci bevezetése 2008 tavaszán várható.
A miniszterelnök elmondta, hogy az Audi és a magyar kormány közötti beruházásösztönzési támogatási szerződés előkészítése folyamatban van, amihez az Európai Unió bizottsági kodifikációjára is szükség lesz. "Amint a beruházási támogatási szerződést aláírjuk, akkor természetesen nyilvánosságra hozzuk, mert az adófizetők pénzéről van szó, ami nem képezheti üzleti titok tárgyát" - mondta a kormányfő.
Rupert Stadler közölte: a döntés, hogy az új autót Győrben szereljék össze, nem volt nehéz, mert a jól képzett munkások, a versenyképes költségszerkezet is vonzóvá tette a telephelyet. Azt egyelőre nem tudta megmondani, jövőre hány Audi A3 kabrió hagyja el a győri gyártósort, mivel a gyártást elsősorban a kínálattól teszik függővé.
Az Audi Hungáriánál 1998-ben kezdődött a járműgyártás a TT összeszerelésével, amiből azóta több mint 300 ezer készült el. Az idén több mint 50 ezer járművet - TT-t és Roadstart - gyártanak.