Az OLT megszüntette a Budapest és Debrecen között menetrend szerint közlekedő járatát. Mindezt alig fél évvel a járat indulása után tették: a légitársaság május 1-jén indította meg a két város közötti légiközlekedést. A járatot október 15-ei hatállyal szüntetik be, határozatlan időre.
A repülőjárat indítása elsősorban azokat célozta meg, akik a Malév által kínált európai célpontokra akartak eljutni Budapestről. Vagyis Debrecenben adták fel a csomagot és ferihegyi átszállással repültek tovább. A csak a két város között utazók ötödét adták volna ki az utaslétszámnak. A menetidő körülbelül 35 perc volt, ha a becsekkolást és a várakozást is beleszámítjuk, alig valamivel rövidebb ideig tartott az egész út, mint autópályán. A gépek naponta kétszer közlekedtek a két város között, induláskor évi húszezer utassal számoltak. A jegyek 25 ezer forintba kerültek.
A valóságban azonban máshogy alakultak a dolgok. Az utaslétszám messze elmaradt a tervektől, az utolsó időkben már alig néhány emberrel a fedélzeten repültek a gépek. Az OLT közlése szerint októberben köszöntötték a kétezredik utast a járatokon.
Az üzemeltetés támogatását a debreceni repülőtér, illetve a Debreceni Vagyonkezelő Rt. is vállalta három évre. Ez utóbbi egyébként százmillió forinttal támogatta Debrecen légiközlekedésének beindítását.
Bár a hivatalos álláspont szerint határozatlan időre szüntetik be a járatokat, kérdés, hogy a jövőben megváltozik-e annyira a környezet, hogy megérje újraindítani a járatokat.