A cég egyelőre egyetlen érdeklődővel sem írt alá szerződést - közölte a társaság. A tárgyalási pozíciók miatt pedig nem kívánják közölni, hogy kikkel tárgyalnak az ingatlan kereskedelmi területéről.
A csarnokot az Orco hárommilliárd forintért vette meg, és nagyjából kétmilliárd forintot költ a felújítására. A Divatcsarnok a tervek szerint 2008 második felére készül el és csaknem 5500 négyzetméter területet kínál majd a leendő bérlőknek. Az 1911-ben épült, Budapest első modern áruházaként létrejött - és ebbéli funkciójában 1999-ig működő - épületben a tervek szerint az első két szint kereskedelmi felület lesz, a felső három szinten pedig irodahelyiségek lesznek.
Az áruház rendkívül vonzó a luxusmárkákat kínáló cégek számára, már csak azért is, mert a világörökség részét képező Andrássy út elejére bár nehézkesen, de betelepülni látszanak a világvárosokban hódító, legfelső kategóriát kínáló kereskedelmi hálózatok. Az úton megjelent már a Zegna és Louis Vuitton (LV), hamarosan nyit a Gucci, és jönne a Chanel, illetve a Dior is. Ingatlanpiaci pletykák szerint a Divatcsarnok iránt korábban az angol Burberry is érdeklődött, ám azóta nyitás közeli állapotba hozta üzletét a LV mellett.