Még nincs kész
Bár a cég hivatalos honlapján az olvasható, hogy tavaly november óta árulják a Ferrarikat, megtudtuk, hogy a szalon átalakítási munkálatai a tervezettnél lassabban haladnak, ezért nyár előtt semmiképpen nem gyönyörködhetnek a járókelők a kiállított autókban. Természetesen a potenciális vásárlók már most leadhatják vásárlási igényüket, hiszen a kisszériás sportautók szállítási ideje amúgy sem pár napos.
Telefonos megkeresésünkre az eladással foglalkozó illetékesek elmondták, hogy egy Ferrari 360-as Modena már közel két hónapja Budapesten van, de a munkálatok lezárásáig egy garázsban rejtegetik a nagyközönség elöl. Az említett autó végsebessége megközelíti a háromszáz kilométert óránként, nulláról százra négy és fél másodperc alatt katapultálja a negyven szelepes 3,6 literes, 400 lóerős V8-as motor a Ferrari egyik büszkeségét.
Viszik, mint a cukrot
Az Index-kommandó megpróbálta becserkészni a járművet, hogy saját fotókkal és riporttal tegye teljesebbé az anyagot, de a cég képviselői a nagyszámú Maserati- és Ferrari-eladásból fakadó időhiányra, illetve a távoli szalonnyitásra hivatkozva elálltak korábbi szándékuktól, és mégsem nyilatkoztak.
A gyártóról, a maranellói székhelyű olasz Ferrariról annyit érdemes tudni, hogy többségi Fiat-tulajdonban van, tavaly összesen 7077 autót gyártottak, melyből 4238 volt Ferrari, a többi pedig Maserati. A társaság éves árbevétele tavaly megközelítette az 1,3 milliárd eurót, ebből közel húszmillió euró volt a profit. Március közepén tűz ütött ki a gyárban (ahol egyébként Schumacher világbajnok-esélyes Forma 1-es autóját is készítik), a legnagyobb kár az utcai autók motorgyártó üzemét érintette.
A szalon a Váci út 175 alatt található, és várhatóan júniustól várja az érdeklődőket.