A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2005. szeptember hatodikai tárgyalásán megállapította, hogy a Tesco-Global Áruházak Rt. 2004-ben és 2005-ben egyes reklámújságjaiban a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást adott az árgaranciáról, nem közölve az árgarancia érvényesítéséhez teljesítendő valamennyi feltételt.
Jogsértők
Az áruházlánc azzal is jogsértő magatartást tanúsított, amikor az árgaranciára alapozva azt állította, hogy az általa forgalmazott, árgaranciában részesülő termékek ára „verhetetlenként” a legalacsonyabb a piacon. A Versenytanács e magatartás további folytatását megtiltotta. A Versenytanács tízmillió forint bírság megfizetésére kötelezte a Tesco-Global Áruházak Rt-t.
A Tesco-Global Áruházak Rt. a „Nálunk Verhetetlen árakat talál!” szlogennel reklámozott árgaranciával azt vállalja, hogy ha az árgarancia körébe bevont terméket a fogyasztó egy másik üzletben olcsóbban tudja megvásárolni, akkor a vásárlónak kifizeti a különbség kétszeresét.
Az árgarancia érvényesítéséhez több feltételnek kell teljesülnie, így az árat blokkal kell igazolni, azzal, hogy a Tesco által kiállított és a másik blokk dátuma között legfeljebb 72 óra eltérés lehet. Az árgarancia szempontjából csak az adott Tesco hipermarket 3 km-es körzetében található más üzletek árai vehetők figyelembe.