A jelenleg a világ nyolcadik legnagyobb gumiabroncsgyártójának számító társaság ugyanis rövidesen legalább három helyet akar előrelépni a globális ranglistán, ezért Európában, Ázsiában és az Egyesült Államokban a dunaújvárosihoz hasonló méretű gyárkomplexumok létesítésére készül. A nagy méret is a stratégia része. A Hankook vezetői szerint ugyanis egy helyre kell nagy termelőkapacitást koncentrálni.
A hatalmas gyár ugyanakkor feltételezi a nagy mennyiségek szállításának lehetőségét is. Magyarországon a dunaújvárosi kikötő és logisztikai központ fejlesztése a megyei és a régiós tervek között egyaránt szerepel, és kelet-nyugati irányban az új M8-as autópálya teszi majd gyorsabbá a szállítást. A Hankook ugyan már a kezdetektől a késztermék 15-20 százalékát hajóval, három-öt százalékát vasúton szállítja, s a későbbiekben tovább kívánja csökkenteni a közúti szállítás arányát. Az 1500 fős gyár a jövőben további munkahelyek teremtésére készül, s amint egy hete megírtuk: jövő júniusra több mint 30 főt foglalkoztató fejlesztőközpont is létesül a Duna-parti városban.
Megkezdődött a gumigyár építése Dunaújvárosban.
Magyarországon a Hankook Tire olyan üzemet hoz létre, ahol a termelés, az értékesítés, a különböző marketingtevékenységek, valamint a termékfejlesztés egyaránt megtalálható. Két év múlva, amikor a több mint 500 millió euróba kerülő üzem termelése eléri az ötmillió darabot, a Hankook Tire logisztikai hálózata és a hozzá szükséges infrastruktúra is létrejön. Ekkorra a Hankook Tire gyárai 78 millió gumiabroncsot gyártanak.