A termék alapanyagát Ausztriából vásárolják, ugyanis Magyarországon nincs olyan jó minőségű újrafeldolgozott kartonpapír, amelynek többrétegű sajtolásával biztosítani lehet a megfelelő vázat.
Minden anyagot képes bársonyosítani
Horváth korábban női divatárukat készített és forgalmazott, legutóbb pedig új műbársony technológiával jelentkezett, amelynek lényege, hogy minden anyagot képes (kívül és belül egyaránt) bársonyosítani. Erre a találmányra alapozva elkészítette 2003-as női kollekcióját, majd New Yorkban bemutatót tartott Christian Diorral és Yves Saint-Laurent-nel együtt, ám mint mondja, a fellépést követően rá kellett jönnie, hogy az Egyesült Államok piacára csak úgy törhetne be, ha legalább még öt bemutatót tartana, ami viszont már meghaladta anyagi lehetőségeit.
Ára csak ötöde a fakoporsóének
A meglevő bársonytechnológiát a könnyen szabható kartonpapírral ötvözve született meg a papírvázú bársonykoporsó ötlete. A termék, úgy tűnik, biztató jövő előtt áll (amiben nem kis szerepe van annak, hogy ára mindössze ötöde az átlagos fakoporsókénak), Horváth nyugat-európai és orosz cégekkel tárgyal és a gyártást biztosító Exodus Kft. első üzleti évében 250 millió, a másodikban pedig 750 millió forint forgalmat tervez. A feltaláló a gyártáshoz szükséges kapacitás kiépítéséhez befektetőtársat keres, aki körülbelül 150 millió forintot invesztálna az üzletbe.
A PVC-pregeléstől a műbőrzsugorításig
Horváth egyébként már évtizedekkel ezelőtt is sikereket ért el több ruhaipari újításával, itthon például ő alkalmazta először a PVC-hegesztést, -pregelést és -színnyomást. A technológia felhasználásával esőkabátokat készített, amelyeket az osztrák Semperit vásárolt meg tőle.
Ezt követően zsugorított műbőrök gyártásába kezdett, szintén saját találmányaként, a technológiával kosztümöket, kabátokat, dzsekiket készített. Összesen 15 találmánya van, amelyek nagy részét állami vállalatok hasznosították. Ő maga a rendszerváltásig mosható tapétákat gyártott, amelyekből több tízmillió négyzetmétert értékesített.