Gubicza Ágoston stratégiai döntések elmaradásával indokolta elhatározását. A vállalat január végi közgyűlésén döntenek az új ügyvezető személyéről.
2004 óta 25 ezerről 125 ezerre növelték a repülőtér éves utasforgalmát, ezzel a sármelléki lett Magyarország második legnagyobb forgalmú reptere, mondta Gubicza Ágoston. Több utas fordul meg itt évente, mint a többi vidéki repülőtéren összesen.
Az elmúlt három és fél évben 3,5 milliárd forintot költöttek az infrastruktúra fejlesztésére, és a sármelléki lett az első olyan vidéki repülőtér, amely cargo-forgalommal is rendelkezik.
A leköszönő ügyvezető a következő lépésben - pénzügyi partner bevonásával - a reptérhez tartozó ipari parkot szerette volna fejleszteni. A tulajdonosok azonban lassabb fejlesztést képzeltek el.
Gubicza Ágoston azt mondta: annak, hogy a reptér egyetlen menetrendszerinti járatát üzemeltető Ryanair tavaly úgy döntött, hogy télen szünetelteti a sármelléki uticélt, és emiatt a légikikötőt télre ideiglenesen bezárták, nincs köze az ő elhatározásához.
Az új ügyvezetőt a január végi közgyűlésen nevezik ki, várhatóan a többségi tulajdonos ír befektető vezeti majd a társaságot.
