Segítséggel ismerik
Winkler elmondta továbbá, hogy az említett néhány hét után a márka "nem segített" ismertsége (vagyis amikor a kérdezett csak a nevet hallja, minden támpont nélkül) 36 százalékos, míg a "segített, támogatott" ismertsége 76 százalék. A cég szlogenjének, a "Jobb veled a világ!"-nak az ismertsége pedig 52 százalékos.
Új díjcsomagok
A T-Mobile a márkaváltáshoz kapcsolódóan szombattól egy olyan díjcsomagot vezet be, amely már valamennyi nyugat-európai ország T-Mobile-szolgáltatási palettáján megtalálható. A Relax egy havi előfizetéses díjcsomag lesz, amelynél valójában nincs havi előfizetési díj, s például a Relax 1000 előfizetői a csomagban foglalt ezer perc felhasználásával a nap minden órájában minden belföldi előfizetőt 25 forintért hívhatnak percenként, a limitidő elérése után viszont 22,50 forintra csökken a tarifa.