A T-Mobile 5-6 milliárdot költött

2004.06.07. 08:24
Kis segítséggel a T-Mobile márkát a lakosság 76 százaléka ismeri, enélkül csak 36 százalék tudja azonosítani: a cég hivatalos adatot nem közöl az elmúlt egy hónap marketing költségeiről, becslések szerint 5-6 milliárd forintot költöttek.
Kevesebb mint egy hónap alatt - május 3. és a június 5-i Sting-koncerttel zárult T-Mobile Nap között - a Westelről T-Mobile-re váltó mobiltelefon-társaság közel 300 üzlete, WAP-oldala, honlapja, több száz különböző szóróanyaga, hirdetései és szinte felsorolhatatlan számú egyéb megjelenése öltötte magára az új szín- és képi világot - mondta Winkler János, a T-Mobile Magyarország Rt. vezérigazgató-helyettese. A cégvezetés továbbra sem árulja el, hogy a névváltást finanszírozó T-Mobile International mekkora összeget fordított minderre - a Napi Gazdaság információi szerint ez elérheti az 5-6 milliárd forintot.

Segítséggel ismerik

Winkler elmondta továbbá, hogy az említett néhány hét után a márka "nem segített" ismertsége (vagyis amikor a kérdezett csak a nevet hallja, minden támpont nélkül) 36 százalékos, míg a "segített, támogatott" ismertsége 76 százalék. A cég szlogenjének, a "Jobb veled a világ!"-nak az ismertsége pedig 52 százalékos.

Új díjcsomagok

A T-Mobile a márkaváltáshoz kapcsolódóan szombattól egy olyan díjcsomagot vezet be, amely már valamennyi nyugat-európai ország T-Mobile-szolgáltatási palettáján megtalálható. A Relax egy havi előfizetéses díjcsomag lesz, amelynél valójában nincs havi előfizetési díj, s például a Relax 1000 előfizetői a csomagban foglalt ezer perc felhasználásával a nap minden órájában minden belföldi előfizetőt 25 forintért hívhatnak percenként, a limitidő elérése után viszont 22,50 forintra csökken a tarifa.