A 2006 júniusában lezárt tendert követő keretmegállapodásban a felek arra vállaltak kötelezettséget, hogy konkrét tárgyalásokat kezdenek – áll a Trigránit Fejlesztési Kft. közleményében, amelyben cáfolja, hogy igazak lennének a Szerb Vasutak vádjai.
Korábban több helyütt is megjelent, a Trigránit pótlólagos köveleséket állít a szerb kormány elé az új belgrádi pályaudvar megépítése kapcsán. A szerbek szerződésbontással fenyegettek, ha a megadott időn belül nem kezdődik meg a központi pályaudvar építése.
A vasutak azzal vádolták a Trigránitot, hogy nem hajlandó fizetni a területért, és még mindig nem kezdte meg a munkálatokat. A cég szerint azonban többszöri megkeresükre sem válaszolt a másik fél, pedig konkrét ajánlatokat tettek idén januárban, márciusban és júniusban is.
Azt a Trigránit is elismeri, hogy az előzetes tervekhez képest saját szakértői eltérő véleményre jutottak a költségek és az igények terén, ám a cég szerint a keretszerződés lehetőséget adna a módosításra.