Az elmúlt években az MT Zrt. leginkább híres magyarokkal fémjelzett plakátokkal próbálta hazánkba invitálni az utazni vágyókat. Egyik ilyen arc volt Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.
Az idén bevezetett kampány inkább az életérzésre, a szenvedélyre és az összetettségre hívja fel a figyelmet. A fiatalokat és a középkorúakat egyaránt megcélzó plakátsorozatokon állandó elem a matyó minta stilizált megjelenítése, a magyar, akár budapesti, akár hévízi, balatoni, hortobágyi táj megjelenítése.
Az új szlogen: a Hungary a love for life, ami jelenti egyrészt az élet szeretetét és az élethosszig tartó szerelmet is. Az egyes országokban más és más módon toboroz turistákat az MT Zrt.: Svájcban az Ungarn, keine Berge, doch Spitze (kb. Magyarország: nincsenek hegyek, de csúcson lehetsz), Németországban pedig a Traum dich hin (Álmodd bele magad) szlogennel. A kampányt a Well Kommunikációs Ügynökség készítette el, a gyártással együtt összesen 15-20 millió forintba került.