A cél: nyugat-európa
A Wizz Air hazai leányvállalatát a Londonban bejegyzett holding (97 százalék) és a volt malévesek által alapított Swing Management Co. (3 százalék) birtokolja. Vezetői brit, lengyel és magyar repülési és pénzügyi szakemberek. A Wizz Air több nyugat-európai nagyvárosba és néhány dél-európai üdülőközpontba vinne Budapestről utasokat, később más célpontokra is repülnének. Váradi sajnálná, ha nem jönne össze a ferihegyi üzlet, ha mégis így alakulna, más városba vinné a bázist a térségben, melyek közül Debrecent sem zárná ki végleg.
A Katowicében és Budapesten kialakított két alközpontban azzal számolnak, hogy további bázisrepülőterek is lesznek a következő években, s az idén a 9 Airbus A320-as (180 fős) repülőgépre kötött lízingszerződést újabb gépekre szóló követi. Ehhez azonban újabb tőkeemelés szükséges, ami Váradi szerint hamarosan megtörténik, így a jelenleg kilencmillió eurós alaptőke negyven-hatvanmillióra növekszik.
A lízingelt kilenc gép kapacitása 4,5 millió szék, vagyis már az első évben annyi férőhelye lesz a cégnek, mint most a Malévnek. A társaság azt tervezi, hogy 2005-re évi tízmillió székre emelkedik ez a szám, s így Közép-Európában az első három légitársaság között lenne a cég. A Wizz Airnek nem célja, hogy a nagy vetélytársakkal - Ryanair, Easyjet - szemberepüljön. A használt üzleti modell azonban már sok cégnek bejött, és az erős tőkeháttér biztosítja a folyamatos nyereségességet.