Az MSZP a kialakult pénzügyi, gazdasági helyzetre tekintettel befejezi az eredménykampányát, jelentette be Nyakó István. A szocialisták szóvivője szerint pártjának "van annyi stílusérzéke, hogy amikor az országot ilyen pénzügyi kihívás éri, akkor nem pártkampányt folytat és nem is saját kampányával van elfoglalva, hanem az ország előtt álló feladatok megoldásával". Nyakó szeptember 28-án jelentette be, hogy országos kampányba kezd az MSZP az elmúlt két év gazdasági eredményeinek megismertetéséért. A sajtóinformációk szerint a néhány tíz millió forintos kampányt egyébként is október közepéig tervezte az MSZP szórólapokon, óriásplakáton, valamint az írott sajtóban megjelenő a hirdetéseken. (MTI)
A legnagyobb japán autógyártó, a Toyota November közepén újra megindítja a munkát három amerikai üzemében. A cég pénteki bejelentése szerint a Texas, Indiana és Alabama államokban működő gyárakban összeállított járműveket a közel-keleti, és latin-amerikai piacra szánják. De ennek ellenére tíz év óta először a Toyota eladásai is csökkenenek idén a globális gazdasági válság következtében.
A cég szóvivője szerint az újra megnyitott amerikai üzemekben évente 15 ezer Sequoia szabadidő-terepjárót akarnak gyártani a közel-keleti, míg további 150 Sequoia terepjárót és 1000 Tundra pickup-terepjárót szánnak a latin-amerikai exportra.
A legnagyobb japán autógyár augusztusban zárta be három amerikai üzemét, miután az Egyesült Államokban csökkent a kereslet az új járművek iránt. Az amerikai autógyárak termékeivel szemben a japán cég üzemanyag-takarékos járművei iránt korábban nagy volt a kereslet. A globális gazdasági válság következtében azonban szeptemberben 29.5 százalékkal csökkent a Toyota amerikai értékesítéseinek száma. (Független Hírügynökség)