További Világ cikkek
Vörösszemkultusz
Igazi kultstátuszt azonban a tizenéves Ellen Feiss vívott ki magának, mivel beszéd közben furcsán imbolyog, össze-vissza mosolyog és gyanúsan vörösek a szemei. Miután a Wired web-celebritynek nevezte, a dolog szinte el is van döntve. Az óvatos magazin ugyan arra tippel, hogy a reklám megrendelője talán nem ilyen népszerűségre vágyott, ám az Index Tudat és Tágulat klubjának elemzői ezt kizártnak tartják. A könnyű kábítószerek merev tiltása és fogyasztásuk elterjedtsége közötti szakadék többek között azt vonja magával, hogy az ilyen kikacsintások rendkívül népszerűvé tudnak tenni egy reklámot.
Él még Egely!
Az inkriminált reklámspotot július 17-én mutatták be a Macworld nevű New York-i kiállításon. Online fórumokban azonnal megindult a vita, hogy Ellen tényleg be volt-e állva. Az érdeklődést tovább fokozta, hogy a reklámfilm rövid időre elérhetetlenné vált az Apple weboldalán, ami természetesen pánikba ejtette az összeesküvéselmélet-hívőket. A film azonban hamar visszakerült a helyére és Egely Györgyöt sem raboltatta el a NASA egyelőre.
Szolid viccek
Rövid időn belül elindultak a rajongói oldalak, mint az ellenfeiss.net és az Ellen fan club . Az utóbbin árulnak ízléses faliórát, frizbit, pólót, pulcsit, bögrét és egérpadot a gimis csaj képével. Az előbbin kezdetleges képgaléria és mérsékelten szellemes - "Think Stoned" - letölthető háttérképek várják a celebrajongó rasztafárikat. Szerencsésen beindultak a Photoshop-humoristák is, de egyelőre nem zuhantunk le a székünkről a röhögéstől . Láttunk ezen kívül a közepesnél kicsit jobb tréfás remixet, végigélveztük, amint Ellen civilben ásít.
Magyar mutáció
A Wired információja szerint már foglalt az ellenfeiss.com és az ellenfeissfanclub.com domain, de a rajongók még nem tettek föl semmit ezekre. Kíváncsian várjuk, a magyar marketingesek mikor vetik rá magukat erre a trükkre, és látunk-e valaha a képernyőn bárgyún vigyorgó key account managert fokhagymás főtt disznófejet reklámozni.