A cég nem utasít el majd el egyetlen igényt sem pusztán a hangelemzés eredményei alapján. "Egyszerűen azokat az igényeket szeretnénk azonosítani, amelyek további vizsgálatot követelnek" - idézte az Ananova Kerry Furbert, a biztosító csalási kockázatokkal foglalkozó részlegének vezetőjét.
A biztosítónál egy csapat már továbbképzés keretében javában tanulmányozza a "narratív elemzés" technikáit, melyekkel felvértezve a további vizsgálatok során fondorlatos kérdéseket tudnak majd feltenni a potenciális csalóknak.
"Az igények oroszlánrésze valódi, és az eljárás lehetővé teszi, hogy a lehető leghamarabb döntsünk, így azoknak, akik valódi igénnyekkel fordulnak hozzánk, nem lesz részük olyan frusztráló késedelmekben, amilyenekkel a múltban találkozhattak más biztosítóknál" - magyarázta az eljárás áldásos következményei Mr. Furber.
A Brit Biztosítók Szövetsége óvatosan üdvözölte a forradalmi újítást: "Nem megszokott dolog, de a biztosítók a jövőben lehet, hogy úgy döntenek, a csalások kimutatására szolgáló eszköztárukba felvesznek hazugságvizsgálati teszteket."