A kólamarketingesek mindesetre rákattantak a "real" szóra és erre hegyezik ki az új, rég nem látott méretű kampányt. Negyven évvel ezelőtt játszották ki először a "real thing"-kártyát és most megint nem bírtak magukkal. Sztárokból bőséges lesz a kínálat, mivel a rivális Pepsinek az elmúlt években igencsak bejött, hogy leigazolta a listavezető poppereket, úgymint Michael Jackson és Britney Spears.
Aki él és mozog
A Coca-Colát most olyan celebritik igyekeznek népszerűsíteni, mint Penelope Cruz (aki a hírek szerint az egyik spotban böfögni fog), a Jóbarátok Monicája, Courteney Cox Arquette és férje, David Arquette, aztán az r&b énekes Mya, a rapper Common, a boxoló Muhammad Ali.
Szigorú verseny
Nem véletlen, hogy az üdítőital-gyártó ennyire igyekszik: a Pepsi több külföldi piacon - így Kínában és Dél-Amerikában veszélyesen előretört, miközben a bázist jelentő, évi 30 milliárd dolláros amerikai piacon mind a Coca-Cola mind a Pepsi visszaesett. Az előbbinek két százalékkal csökkentek a kólaeladásai, amit az egyéb italok sem tudtak ellensúlyozni.
Jól jellemzi a lekonyuló trendet, hogy míg 1998-ban a két riválisnak 33,3, illetve 22,9 százalékos részedése volt az amerikai üdítőpiacon, ez 2001-re ez 19,9, illetve 13,2 százalékra zuhant.
Az új kampány kifejezetten a klasszikus alapitalt próbálja feldobni, ami nem véletlen, hiszen az összes bevétel 60 százaléka jön ebből, illetve a light és a vaníliás verzióból. A Coca-Cola a márkát fiatalosnak, trendinek és emberközelinek akarja láttatni, amit például Penelope Cruz böfögtetésével próbálnak elérni. A reklámfilmek mellett persze lesz újsághirdetés, óriásplakát, banner, rádióreklám, nyerőakció és kissé áttervezik a palackok csomagolását.