2008: az ország lakosságának háromnegyedét Exxonnak hívják
A Dunlop azt állítja, hogy a vállalat által megrendelt közvélemény-kutatások szerint a kanadaiak 37 százaléka megfelelő összegért hajlandó lenne megváltoztatni a nevét. A megkérdezettek 42 százaléka hisz abban, hogy a vezetéknevek márkanévre való változtatása a reklámozás egyik bevett új formája lesz.
Ahhoz képest
Ahhoz képest, hogy úttörő akcióról van szó, a Dunlop meglehetősen olcsójános módjára viselkedik. A névkiegészítésért négy és fél millió forintnak megfelelő kanadai dollárt ajánlanak, legfeljebb 50 embernek, ám az összeget felosztják a jelentkezők között.
Meguntuk a hokit
"Vállalatok mindig is sokmillió dollárt költöttek arra, hogy hokicsarnokokat, futballpályákat és baseball-stadionokat nevezzenek el róluk. Mi arra gondoltunk: miért ne nevezzenek el embereket is rólunk?" - vallott a cég motivációiról Jane Wilcox PR-igazgató.
Láz
Az Index gazdasági rovata a névszponzorációnak már az olyan vadhajtásaiért is rajongott, mint a Győri Dózsa Horváth Gumi futballcsapata (a kemény magba nyilván csak repperek kerülhettek be), de annak lehetősége, hogy Orbán-Pick Viktor nemsokára hivatalában fogadhatja Gerhard Schröder-Punicát, az egyenesen lázba hozott minket.