A kereskedõk forgalmát mérkõzésenként négymillió euróval növelik a nõk, ami tartalmazza az emléktárgyak, az étel-ital, a szállás, a közlekedés valamint a TV készülékekre költött pénzt is. Ez az Európa-bajnokság generálta forgalom mintegy 10 százaléka, a MasterCard becslése szerint összesen 1,4 milliárd euró (350 milliárd forint). Az Eb-n résztvevõ hölgyek leginkább futballmezekre, arcfestésre, szállásra és étkezésre költenek. Azok, akik otthonról követik a mérkõzéseket, fokozottabban keresik a nyomtatott hírújságokat, magazinokat, gyakrabban térnek be szurkolni bárokba vagy kávézókba, így járulva hozzá az Eb anyagi sikeréhez.
Természetesen a nõk labdarúgáshoz köthetõ költése nem egyenlõen oszlik meg az országok között. Az Európában tapasztalható társadalmi és kulturális különbségek miatt néhány országban, Németországban vagy Svédországban a nõk költése eléri a teljes rajongói forgalom 30 százalékát, míg a kontinens tradicionálisabb társadalmaiban ez az arány alacsonyabb, mint tíz százalék.
A kutatás kimutatta, hogy azok a nõk, akiket megérint a foci, nagyobb eséllyel vásárolnak futball-mezeket, emléktárgyakat, szívesebben vesznek részt fogyasztói promóciókban, mint az ellenkezõ nemû szurkolók. A MasterCard tanulmánya szerint a futball-vezetõk egyre inkább kezdik felfedezni a nõi rajongókban rejlõ lehetõségeket. Ugyanakkor a kártyatársaság kutatása arra is rávilágít, hogy bár a nõk Eb-költése jelentõs, futballtól független dolgokra (wellness-re, nyaralásra és szórakozásra) továbbra is többet költenek a torna ideje alatt, mint a labdajátékra.