A politikusnak nem hiszek
Az euróellenes kampány nemcsak Geldofot, hanem a brit humor jeles alakjait is megnyerte már az euró bevezetése elleni küzdelemre. Egy másik, már június közepe óta a mozifilmek előtt látható reklámfilmben olyan neves komikusok szerepelnek, mint Harry Enfield vagy Rik Mayall.
Az euróellenes mozgalom vezetője azzal indokolja a humoristák és Geldof szerepeltetését kampányukban, hogy a politikusok népszerűtlenek, és ők a választók teljes körét kívánják megszólítani - írja a BBC internetes kiadása.
Egyszerűen vicc
A Britannia Európában elnevezésű európárti szervezet a másik oldal kampányát egyszerűen viccnek titulálta, amely nem tartalmaz valódi érveket. Az európárti mozgalom csak akkor kezdi el igazi kampányát, ha a londoni kormány kijelenti, hogy teljesültek az euró bevezetésnek feltételéül támasztott gazdasági kritériumok, és Nagy-Britannia készen áll az eurózónához történő csatlakozásra.