A társaság, amelynek története a több mint száz évvel ezelőtti kaliforniai aranylázig vezethető vissza, elsősorban drágább, prémium kategóriába illeszkedő farmerjei és más ruházati cikkei értékesítéséből profitált. A cégnek az elmúlt évben sikerült megállítania az árbevétel csökkenésének tendenciáját, amiért komoly áldozatokat hozott: jelentős elbocsátásokat hajtott végre és hazai termelését külföldre telepítette.
A Levi Strauss legfontosabb piacán, az észak-amerikai régióban az átlaggal megegyezően, 7 százalékkal nőtt a forgalom, ami főként a férfiak vásárlásainak köszönhető. A fiatal férfi, illetve a fiú vevők az imázs kedvéért hajlandónak bizonyultak megfizetni a márka magasabb kiskereskedelmi árait.
Európában az árfolyamhatást figyelmen kívül hagyva 10, a dollár gyengülését beszámítva egy százalékkal növelte árbevételét a társaság, ez a piac tehát kevésbé tolerálja a farmer ősatyját termelő cég termékeinek magasabb árát.
Az ázsiai-csendes-óceáni térségben átlag négyszázalékos forgalomnövekedést ért el a Levi Strauss, ám Kínában 60 százalékos volt a bővülés.