A vezető hozzátette, a Mol-részvények 11 százalékának megvásárlása a társaság történetének legjobb üzlete volt, amit legfeljebb a Petrom-befektetés közelíthetett meg. A Mol-részvényeket anno mintegy 220 millió dollárért vették, a csomag pedig ma 950 millió dollárnál is többet ér.
Erre a sikeres üzletre nagyon büszkék vagyunk, és arra is, hogy szakmai kapcsolatunk a Mollal kiváló - magyarázta Davies. A lehetséges összeolvadásról elmondta, az papíron mindenképpen jelentős szinergiákkal járna a két vállalat számára, ettől függetlenül jelenleg semmi nincs folyamatban, annak ellenére sem, hogy az aranyrészvények megszüntetése után a magyar olajvállalattal kapcsolatos mindenfajta tranzakció könnyebb lehet.
A szinergiák mindenképp meglennének, mégsem biztos, hogy egy ilyen összeolvadás valaha is megtörténik. Nem tudjuk, milyen lesz a piac öt év múlva, de az biztos, hogy szeretnénk, ha az OMV öt év múlva is létezne, és megőrizné mostani vezető szerepét a régióban"- jelentette ki a pénzügyi vezető.
Az interjúban Davies a Nabucco projekt kapcsán azt mondta, az OMV akár egymilliárd eurót is magára vállal a vezetéképítés finanszírozásának költségeiből (a teljes összeget ötmilliárd euróra becsülik), de érthető módon még tárgyalnak a lehetséges további partnerekkel.