Nem szereti a dotkom-cégeket
Eddig nem hoztak látványos eredményt a társaság próbálkozásai, hogy csökkentse a hirdetési bevételektől való függőségét. Az árbevétel 82 százaléka továbbra is hirdetésekből származott, de ezen belül már csak 26 százalékot tettek ki a tisztán internetes cégek megrendelései. Az üzleti és prémiumszolgáltatásokból származó bevétel 18 százalékra emelkedett a tavalyi második negyedévben elért 9 százalékról.
A Yahoo ura saját jövőjének, mondta első fellépésén az új CEO
A társaság új vezérigazgatója, Terry Semel - aki idén májusban vette át a cég irányítását a teljes intenzitással az élet élvezetére összpontosító Tim Koogle-től - a gyorsjelentés megjelenését követő telefonkonferencián nem szolgált világmegváltó tervekkel.
Még egy szűk esztendő
A Yahoo továbbra is a vállalati ügyfelek meghódításában és új fizetős szolgáltatások bevezetésében látja a jövőt, és 2002 közepéig nem számít arra, hogy az online hirdetési piac felpörögne. Ennek megfelelően a cégvezetés annak is örülne, ha a következő negyedévben a működési eredmény nem mutatna veszteséget.