A titok a precíz tervezés

2012.11.19. 11:12 Módosítva: 2012.11.19. 13:07
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Működhet a vállalkozás és lehet stresszmentes a családi karácsony egyszerre, de tudni kell nemet mondani – mondja Csernus Ági, a Figurka Design játékkészítő manufaktúra tervezője.

Kétgyermekes édesanyaként irányítod a Figurka Designt, az ünnepek előtt pedig fokozott érdeklősre számíthatsz. Hogyan hozod mellette tető alá saját családi karácsonyodat?

Amikor elindítottuk a Figurka Designt, az első évben rájöttem, hogy a legnagyobb kihívás az lesz, hogy ebben a számunkra kiemelt időszakban egyrészt kiszolgáljam minden vevőnket, másrészt a készülődés örömét mi is megéljük a gyerekekkel. Ehhez pedig nemcsak pontos tervet kell felállítanom, de ahhoz aztán nagyon szigorúan tartanom is kell magam. Karácsony előtt hétvégén is dolgoznunk kell, ilyenkor többet gyártunk, és jóval több csatornán is értékesítünk. Délutánonként viszont mindig a gyerekeimé vagyok, hogy együtt készülhessünk az ünnepre. És ebből nem is szeretnék engedni.

Hogyan épül fel a terv?

A Figurkával már októberben elkezdünk készülni: egészen novemberig többet gyártunk, mint máskor, de december közepétől már muszáj nemet mondanom az új megrendelésekre, különben káoszba fullad a szépen felépített programom. Illetve a vevőinket is jó előre értesítjük arról, milyen újdonságokkal és akciókkal találkozhatnak a karácsonyi időszakban. A megrendeléseik nagy része online érkezik, de készítünk egyedi igények szerint is játékokat, ezekkel kapcsolatban sokan szívesebben telefonálnak. Ennek kezelésében óriási segítségemre van a Telekom Virtualoso Voice Center szolgáltatása, hiszen így akkor is minden bejövő hívást kezelni tudunk, ha éppen egy másik munkafolyamatban merülünk el nyakig.

A családi karácsonyunkra pedig már szeptembertől gondolok, így van időm nyugodtan átgondolni, kit mivel lepjek meg. A vásárlási őrületből így kimaradok, vagyis ezzel a stressz-faktorral sem kell számolnom.

További információ

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.