Ismét Business Superbrands díjat nyert a Nu Skin

2013.06.14. 13:59 Módosítva: 2013.06.14. 15:19
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Budapest, 2013. június 13. – Másodszor is Business Superbrands díjas lett a Nu Skin. Idén immár hatodik alkalommal ítélte oda a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri a neves üzleti díjat a legkiemelkedőbb cégeknek. A Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet 2013-ban . A bizottság a Nu Skin-t immáron másodszorra is érdemesnek találta arra, hogy megkapja a Business Superbrands elismerést.

A Business Superbrands díj a világ legjelentősebb B2B márkaértékelési rendszere, melynek szakértői bizottságai 87 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A kitüntetést osztó szervezet célja, hogy a szakmán túl a nagyközönséget is megismertessék a legkiválóbb hazai márkák sikertörténeteivel. Ezzel elsősorban az a céljuk, hogy az ügyfelek is tudják, melyik márkák nyújtanak kiemelkedő teljesítményt saját szakterületükön. A Business Superbrands díj hitelességében komoly szerepet játszik, hogy a díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, vagyis a jól marketingelt, de komoly szakmai kvalitásoknak híján lévő márkák itt nem rúgnak labdába.

Az sem mellékes, hogy a Business Superbrands díj elismerésben részesített márkák kézzel fogható előnyökre tesznek szert a piacon: mostantól a Nu Skin is fel tudja tüntetni a díj logóját, ami a laikusokat is biztosítja arról, hogy a saját területén komoly elismertségnek örvendő márkáról van szó.

„Hatalmas megtiszteltetés számunkra az ismételt SuperBrands cím. Pontosan tükrözi azt az állandóságot és kiemelkedő minőséget, melyet cégünk hosszú évek óta képvisel. A Nu Skin több fronton, innovatív termékek, példátlan üzleti lehetőség és a társadalmi felelősségvállalás terén bizonyítja kiválóságát: ez előtt adózik újból elismeréssel a SuperBrands minősítés. Számunkra – a büszkeségen túl – ez azt jelenti, hogy minőségi munkánkat a szakma is nagyra becsüli.” – mondta Pál Kata, a Nu Skin kelet-európai értékesítési alelnöke.

Business Superbrands Program

A Magyarországon kilenc éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu

A Nu Skin Enterprises, Inc.-ről

A Nu Skin Enterprises Inc. átfogó öregedésgátló termékportfóliójával, független üzleti lehetőségével és vállalati társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseivel bizonyítja az innováció melletti elköteleződését. A Nu Skin tudományos vezető szerepe mind a bőrápolás, mind pedig a táplálkozástudomány terén megalapozták a társaság elsőrendű öregedésgátló vállalati pozícióját, melynek bizonyítékaként az egyedülálló ageLOC® tudomány szolgál, amely az öregedés forrását veszi célba. A vállalat öregedésgátló termékei között megtalálhatók az ageLOC® termékcsalád tagjai is, köztük a legújabb  R² táplálék-kiegészítővel, az ageLOC® Galvanic Body Spa Systemmel és az ageLOC® Edition Galvanic Spa® System II-vel, valamint az ageLOC® Transformation bőrápoló rendszerrel.  A Nu Skin globális közvetlen értékesítő vállalat világszerte 53 piacon van jelen, és megközelítőleg 850000 független üzletépítővel büszkélkedhet. A New York-i Értéktőzsdén bejegyzett Nu Skin „NUS” néven kerül értékesítésre. További információ a http://www.nuskin.com honlapon található.

Kapcsolat:

Hegedűs Judit: jhegedus@nuskin.com

Horváth Edit: ehorvath@nuskin.com

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.