Egyedülálló pályázatot indított az MVM Partner

2014.01.21. 09:56
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A vállalkozások energiatudatosságáért” címmel energiahatékonysági pályázatot hirdetett a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások számára az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. energiakereskedő leányvállalata, az MVM Partner ZRt. Azon energiatudatos cégek pályamunkáit várják 2014. március 6-ig, amelyek már megvalósult, energiahatékonyságukat növelő intézkedéseiknek köszönhetően csökkentették energiafelhasználásukat.

Egy friss felmérés eredményei alapján a hazai vállalkozások közel harmadánál az energiatudatosság csak másodlagos szempont, és nyugat-európai versenytársaikhoz képest átlagosan 40 százalékkal több energiát használnak fel működésük során. Ez nem csak környezeti, de gazdasági szempontból is súlyos hátrányt okoz a hazai vállalatoknak a piaci versenyben. Az energiahatékonyság így először a vállalkozások, majd később a nemzetgazdaság szintjén is egyre inkább versenyképességi kérdéssé lép elő.

„Tapasztalataink azt mutatják, hogy az energetikai beruházások várható költségei és a lassú megtérülés eltántorítja a cégeket ezek megvalósításától. Szeretnénk megmutatni, hogy nem szükséges óriási összegeket befektetniük ahhoz, hogy energiafelhasználásukat, ezáltal költségeiket is jelentős mértékben, akár évi 10 százalékkal is csökkenthessék” – hangsúlyozza Bally Attila, az MVM Partner Energiakereskedelmi ZRt. vezérigazgatója.

Bally Attila, az MVM Partner Energiakereskedelmi ZRt. vezérigazgatója.
Bally Attila, az MVM Partner Energiakereskedelmi ZRt. vezérigazgatója.

MVM Partner – A vállalkozások energiatudatosságáért” pályázat

A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nyújthatják be pályázatukat, amelyben már megvalósult energiahatékonysági intézkedéseiket mutatják be. A legjobb, legötletesebb pályázatot benyújtók az egyedi díjazás mellett növelhetik vállalkozásuk ismertségét, és 2014 májusában nyilvános szakmai konferencián mutathatják be pályázataikat, valamint elért eredményeiket. A most induló program alapötlete a „jó példa átvételének” hatására épít, és célja, hogy széles körben alkalmazható ötletek elterjedése révén a hazai cégek növelhessék versenyképességüket.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.