Megvan az Év Internetes Kereskedője

2014.05.22. 11:50 Módosítva: 2014.05.23. 17:33
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Az eOptika.hu nyerte meg a már 8. alkalommal megrendezett Az Év Internetes Kereskedője versenyt, így a tavalyi évben nyertes gyerekjátékokat értékesítő Játéknet.hu után idén az optikai termékek online eladására specializálódott oldal viheti haza győztesnek járó gyűrűt.

A verseny most is közönségszavazással indult, majd a szakmai zsűri a legtöbb 30 legtöbb szavazatot kapott kereskedő közül választotta ki a győztest.

Az alig három éve alapított nyertes cég az eOptika Kft. kontaktlencsék és kiegészítők internetes kiskereskedelmével foglalkozik, több országban értékesít, és a területen a rövid idő ellenére ma már meghatározó szereplő a piacon. Az eOptika.hu végső szavazás során olyan oldalakat utasított maga mögé mint a MaEsteSzínház.hu, a Ruhafalva.hu, a HDIShop.hu vagy a Petissimo.hu.

Az első helyezett egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és megkapja a verseny főtámogatójának, a MasterCard®-nak a fődíját, az 1 millió Ft értékű hirdetési kampányt, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.

A kirowski Isobar ebben az évben is elkészítette értékelését a teljes mezőnyt látva: ebből kiderül majd, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó weboldalak fejlesztése és tervezése. Újdonság, hogy a kirowski Isobar ebben az évben egy különdíjat ad át Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség egyszeri keresőhirdetés auditot ajánl fel a díjazott számára, akit a közönség szavaz majd meg a nevezettek közt. Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének járó különdíjat 2014-ben a Petissimo kapja. A díjat Kovács Zoltán, a kirowski Isobar vezérigazgatója adja át a május 22-ei díjkiosztón.

A verseny megrendezésével a szervezők, azaz a SzEK.org - Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület, a kirowski Isobar, az eNET Internetkutató Kft. , valamint az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és a fogyasztói bizalom növelése.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.