2015.03.10. 14:03 Módosítva: 2015.03.10. 14:04
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Sok mindenért lehet szeretni egy autómárkát. Azért, mert kényelmes és biztonságos gépkocsikat gyárt, azért mert élen jár a technológiai fejlesztésekben, vagy mert letisztult, de markáns megjelenésűek az általa készített modellek. Azonban az ritkán fordul elő itthon, hogy egy márkát a nyílt figyelmessége miatt kedveljenek.

A Volkswagen mindezt kipipálhatja – a minőségi autógyártáson kívül jutott ideje arra is, hogy egy látványos hirdetéssel fejezze ki a hölgyek iránti megbecsülését.

Der Die Das - még azoknak is ismerős e három névelő, akik soha nem ültek német nyelvórán. A német nyelvben minden főnévnek van neme (hímnem, nőnem, semlegesnem), melyet az előtte szereplő névelő fejez ki. Ennek megfelelően "Das Auto." a hivatalos Volkswagen márkaszlogen. A hirdetésen szereplő, kedves nyelvtani “hibával” pedig azt hangsúlyozza a Volkswagen, hogy március 8-a kizárólag a gyengébb nemről szól. Szellemes, kedves gesztus. Jó látni, hogy egy férfiközpontú világban van olyan márka aki gondol a hölgyekre is és nem fél eztnyíltan kifejezni.

Az óriásplakátok március 8-tól még pár napig láthatóak a budapesti bevásárlóközpontok környékén, illetve azok parkolóiban. Továbbá egészen szerda reggelig lehet "jelentkezni" az eseményhez kapcsolódó Facebook nyereményjátékra. Hölgyeknek az első, uraknak a második linket ajánljuk.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.