A 2007-ben alakult Netfone olyan megoldást adott a kábeltévéknek, hogy a nagyszolgáltatók mintájára 3Play szolgáltatókká tudjanak válni: a TV és internet szolgáltatás mellett a vezetékes telefónia piacára is be tudtak lépni. A kölcsönös üzleten kívül ez a későbbi Netfone Telecom számára azt a felismerést hozta, hogy a helyi jelenlét, a személyes kapcsolat és az ezekre alapuló bizalmi tőke egyáltalán nem használt eszköze az iparágnak. Igaz volt és igaz ma is a kis településeket kiszolgáló ktv-kre ugyanis, hogy azt is képesek „felvett panaszként” kezelni, ha a kocsmából hazakerekező kuncsaft, zárás után átkurjant az utca túl oldalán beszélgető szerelőnek, hogy „tegnap szellemes volt a kép!”
Ezek miatt a Netfone tudatosan a személyes kapcsolatra támaszkodó értékesítési formára alapozza az üzleti modelljét.
A Netfone következetesen ügyelt a profilja szélesítésekor, hogy a maga ura maradhasson: úgy tud a nagy szolgáltatókkal azonos szolgáltatásokat nyújtani, hogy műszakilag és jogilag is független maradt. A társaságtól ma már igénybe vehető a piac valamennyi szolgáltatása, vezetékes telefon, vezetékes internet, mobil internet, mobil telefon, utóbbit úgy, hogy az egyik nagy szolgáltató országos hálózatát használhatja. A cég rendelkezik hatósági jogosultsággal, saját jogon köti szolgáltatási szerződéseit és saját fejlesztésű valamennyi műszaki tartalma. És bár mára komoly cégstruktúrával rendelkezik a Netfone, az ötven fős méret még bőven garantálja a rugalmasságot és a gyors reagálási képességet a piaci folyamatokra. Bármilyen új igény a magyar tulajdonú cég hierarchiáján napok alatt átfut.
A piaci versenyben való helytállást nem csak az szavatolja, hogy például a lakossági mobil piacon ma oly divatos flat csomagokat a Netfone családi szinten nyújtja, hanem a már említett, 2007 óta folyamatosan halmozódó ügyfélkezelési tapasztaltok is. A Netfone három csatornán keresztül jut el az ügyfeleihez: a belső értékesítési csapat főleg a vállalkozókat keresi meg, miközben a kábeltévé partnerek immár a mobil szolgáltatást is értékesítik. Ezen értékesítési csatornák mellé mára 1200 fősre nőtt az iparágban egyedi, országos, tanácsadói, értékesítői rendszerben működő franchise hálózat, a Mobilháló. Ennek tagjai akár egyenként egyedi ügykezelést biztosítanak az ügyfeleknek a szerződéskötéstől a számhordozáson keresztül a számlapanaszok kezeléséig, - mindezt az ügyfél igénye szerint akár otthoni, vagy irodai kényelmében.
További információk: www.netfone.hu illetve https://www.facebook.com/