Nemzetközi díjat nyert az ÁRKÁD Szeged promóciója, amelyben CLP panelek és élő Photoshop segítségével humoros szituációkba helyezték a buszra várókat. Az aktivitás azóta több díjat is bezsebelt.
2014 májusában különleges élményben volt részük az egyik szegedi, illetve kecskeméti buszmegállóban várakozó utasoknak: hirtelen egy virtuális valóságba csöppentek, amelyben az ÁRKÁD Szegednek köszönhetően különböző humoros szituációkba varázsolták őket, CLP panelek és élő Photoshop segítségével.
A kreatív kültéri reklámot először az ECE Projektmanagement Kft. marketing díj első helyével (Beste Aktion - New Media) tüntették ki, nemrég pedig újabb elismerést vehetett át az ÁRKÁD Szeged. A promóció 2015-ben az ICSC Solal Awards ezüstérmét nyerte el.
Az ICSC Solal Awards a kifejezetten kiskereskedelemben megvalósult, leghatékonyabb és legsikeresebb promóciókat díjazza Európában és Dél-Afrikában. Az ICSC Solal Awards díjai nemzetközi szakmai elismeréseket jelentenek jelölteknek és nyerteseknek egyaránt, a megmérettetésen díjazottnak lenni valódi presztízst jelent az iparágban.
2015. június 2-án Koppenhágában az ÁRKÁD Szeged ezüstérmet vehetett át.
Vizsolyi Dániel, az ÁRKÁD Budapest jelenlegi, és az ÁRKÁD Szeged korábbi igazgatója kiemelte, hogy a díjak egy csapatmunka eredményét jutalmazzák, a projekt pedig iskolapéldája annak, hogyan lehet egy máshol már használt eszközt sikeresen adaptálni egy bevásárlóközpont promóciójaként.
Ennek köszönhetően a csapat továbbviszi és kamatoztatja az elmúlt évek közös munkájának sikerét, melynek bizonyítéka a 2015 tavaszán televízióban debütált ÁRKÁD reklámfilm, valamint a június közepén megjelent szezonális trendkatalógus, a LookBook is.
Az ICSC Solal Awards ezüstérme tehát nem csak Szegednek, hanem az ECE vállalatcsoportnak is hatalmas elismerés, és nagy presztízst jelent a hazai ÁRKÁD bevásárlóközpontoknak is.
Az alábbi videóban megnézheti, hogyan zajlott a nem mindennapi aktivitás Szegeden: