Utazzon úgy, mint a nagyok

2015.11.02. 18:49 Módosítva: 2015.11.03. 11:14
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Ön is azok közé tartozik, akik mindig az utolsó pillanatban érnek oda a reptérre? Folyton azon aggódik, hogy lekési a járatát? Vagy gyorsan, kényelmesen és elegánsan szeretne megérkezni tárgyalásaira, esetleg saját esküvőjére? Az autóbérlési szektor új szolgáltatással jelent meg a hazai piacon: a Sixt limuzin transzferrel bővítette tevékenységét/ segíti ügyfeleit. A szolgáltatást az Emirates légitársaság is igénybe veszi.

Számos országban okozhat fejtörést az a tény, hogy a repülőtér messze van mindentől, vagy éppen attól a desztinációtól, ahova mi szeretnénk eljutni. Ilyenkor nem elég a repülőútra felkészülnünk, azt is előre meg kell szerveznünk, hogy a gépről leszállva mivel utazzunk tovább. Elsősorban a fent említett probléma miatt gondolta úgy a Sixt autókölcsönző, hogy külföldi mintára elindítja az új Limousine transzfer szolgáltatását. Habár az újdonság még gyerekcipőben jár, már számos cég és magánszemély kipróbálta a legkorszerűbb prémium BMW modelleket, és a szolgáltatás hamar népszerűvé vált mind az üzleti, mind a közéleti szférában. Az Emirates egy speciális megállapodás keretein belül a 'business és first class' osztályon Magyarországra érkező vendégeit a Sixt Limousine szolgáltatással utaztatja Budapesten. Ez amolyan inszentív szolgáltatás az 'business és first class' repülőjegyek mellé.

De miért is szeretik annyira ezeket az exkluzív limuzinokat?

Természetesen nem csak a kényelmi szempontok játszanak döntő szerepet a Sixt limuzinok népszerűségében. Az autók nagyon sok hasznos funkcióval felszereltek, az ügyintézés pedig gyors és egyszerű. Az adatok felvétele mindössze néhány percet vesz igénybe. A legújabb prémium flotta utasai pedig az iPad Solutions applikáció segítségével igény szerint tájékozódhatnak a Sixt egyéb szolgáltatásairól, valamint Budapest nevezetességeiről, az interaktív térkép segítségével pedig akár az útvonalukat is nyomon követhetik. A Sixt különlegessége abban is rejlik, hogy a limuzinok sofőrjeit folyamatos higiéniai és szakmai tréningeknek veti alá, sőt komoly idegen nyelvi követelménnyel alkalmazza őket.

A Limousine szolgáltatás kampányához az ország egyik közismert színésze, Kamarás Iván is csatlakozott, ő is igénybe veszi a Sixt transzfert. „Sokat repülök mostanában, munkámból adódóan. Fontos számomra, hogy a repülőutak után nyugodtan utazhassak hazáig. Kényelmes autóban, miközben semmire nincs gondom, össze tudom szedni a gondolataimat és kikapcsolhatok kicsit. Nem kell figyelnem a forgalomra és ki tudom zárni a külvilágot is” – válaszolt Iván, arra a kérdésünkre, hogy miért csatlakozott a kampányhoz.

Dévai Gábor, a Sixt ügyvezető igazgatója pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy a szolgáltatás nem csak az üzleti élet szereplőinek szól, hanem mindenkinek: „Ez a szolgáltatás azért nagyon jó, mert nem csak üzletemberekre szabtuk. Természetesen, gondoltunk azokra a gazdasági és közéleti szférában dolgozó személyekre, akiknek kevés idejük van és útközben szeretnék lebonyolítani tárgyalásaikat, üzleti megbeszéléseiket, de szívből ajánlom limuzinjainkat mindenkinek, aki szeretne egy kis exkluzivitást és különlegességet csempészni autós utazásába.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.