170.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

2015.11.19. 17:20 Módosítva: 2015.11.19. 17:20
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Budai Egészségközpont Magyarország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, amely teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára. Az intézményben az átfogó menedzserszűrő csomagok mellett mintegy 150 orvos 40 féle magánrendelése és a kapcsolódó diagnosztikai vizsgálatok érhetők el. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe.

Interjú Kiss Andrással, az egészségközpont marketing igazgatójával.

A 170.000. magán járóbeteg ügyfelüket köszöntötték. Mennyi idő alatt érték el ezt a számot?

Büszkék vagyunk rá, hogy gyorsuló ütemben bővül ügyfeleink száma: a 100.000-es mérföldkő eléréséhez nagyjából 10 évre volt szükségünk, ezt követően két és fél év alatt sikerült újabb 50.000 páciens bizalmát elnyerni, az azóta eltelt alig egy év alatt pedig 20.000 új ügyfél választott bennünket.

Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

Elsősorban annak, hogy nálunk mindent egy helyen megtalálnak: itt nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető. 14 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet ügyfélközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Meggyőződésünk, hogy sikerünk nagy mértékben ennek a szemléletnek köszönhető. A 170.000-es szám -amely a magánszemélyek mellett 250 vállalati partnerünk dolgozóit is takarja - fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk.

Változott-e az elmúlt években a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?

Az utóbbi évek legerősebb tendenciája a személyre szabott ellátás iránti igény. A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már nem elszenvedői a gyógyítási folyamatnak, hanem aktív alakítói. Fontos számukra, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, mikor, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra, hogy az interakciók kereteit maguk határozzák meg: milyen csatornán történjen a kapcsolatfelvétel, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.

Mindenközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt – legalábbis a mi ügyfeleink – magától értetődőnek tekintik.

Összességében tehát egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők.

Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?

Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 14 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a mai fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.

Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210

Web: www.bhc.hu

E-mail: info@bhc.hu

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.