Holy F, ez aztán a 360!

2016.09.09. 10:15
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Ilyen, ha a hirdetés egy ablak egy másik világra.

A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben a felhasználó körülnéz a telefonjával. Az egész mozdulat ösztönös, az eredmény viszont annyira meglepő és szokatlan, hogy mindenkinek leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemléli körbe. Nézze csak!

Legfőbb előnye, hogy varázslatosan érdekes. A ember ösztönösen szeret körbenézni egy új helyen, pláne, ha úgy van megkomponálva a kép, hogy érezni, hogy a szélein túl is van miért fordulni. A legjobban terek bemutatására alkalmas, akár épület (ingatlan, szálloda, étterem) akár járműbelső, akár valamilyen közösségi helyszín, koncertjelenet, bármi, ahol körbenézni érdemes. A kreatív alapüzenete lehet a kép maga, vagy elhelyezhető feliratokon a gömb belső palástján, azaz a kép bármelyik részén bárhol. Fontos viszont, hogy minden esetben a leadott kreatív mértani közepe a nyitóállapot.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.