Együtt egy nemes ügyért a Dorkoval

2016.12.02. 14:44 Módosítva: 2016.12.02. 17:59
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Hazánk hírességei egy emberként álltak a Dorko magyar márka Loyalty is Royalty kampánya mellé. A vakvezető kutyakiképzést támogató összefogás megható kampányvideóval gyűjt a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének.
MG 9483

Úgy tűnik, a Dorko márka nem csupán az ünnepek alatti eladás maximalizálására koncentrál, hanem egy jótékony ügy mellé sorakoztatja hazánk művészeit, sportolóit, előadóit. Az interneten futótűzként terjed a Loyalty is Royalty kampányvideó, de mi is van pontosan a sapkákra és pólókra hímzett felirat mögött?

A Dorko elindította PROPAGANDA-t, melynek keretein belül a "propaganda" termékek eladása után a nyereség 100%-t ajánlják fel az aktuálisan támogatott szervezet számára.

Így próbálnak hírverést, propagandát kelteni egy kevésbé ismert szervezetnek és felhívni tevékenységük fontosságára a figyelmet. A Loyalty is Royalty kezdeményezéssel minden bizonnyal sikerült is, hiszen hetek óta bejárja a közösségi oldalakat a kampányfotók, melyeket hazánk hírességei publikálnak.

A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult és a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskoláját támogatta, nevezetesen a kampányból befolyt összegből egy segítő négylábú kiképzését finanszírozta.

Magyarországon közel 10.000 vak emberre csupán 120 vakvezető kutya jut a magas képzési költségek miatt. A kampány sikerességét mutatta, hogy közel 2 millió forintot sikerült összegyűjteni, ez az eredmény ösztönzőleg hatott így idén is folytatják a kezdeményezést.

A Loyalty is Royalty kollekció megvásárlása mellett idén Dorko Loyalty hűségkártya megvásárlásával is lehetőség nyílik a támogatásra. (részletek: www.loyaltyisroyalty.hu)

Csütörtök este (December 01.) egy jótékonysági esemény keretein belül Csepelen a MVGYOSZ kutyaiskoláját jelképesen Dorko Vakvezető Kutyakiképző Központtá keresztelték.

DS 3153

Az összefogás jelképeként az épület falára kikerült továbbá egy emléktábla, amelyet minden kampányarc szignózott.

Az épület jelképes átadásaként a nyitószalagot Járai Márk (Halott Pénz énekese), Agárdi Szilvia (gyengénlátó énekesnő) és Gém Péter (Dorko márka képviseletében) vágták át. Az esemény alatt megindító beszédet mondott a vakon született Dr. Nagy Sándor is, a MVGYOSZ elnöke, fellépett Járai Márk és Agárdi Szilvia mellett Deniz, illetve a vendégek bepillantást nyerhettek a vakvezető kutyák kiképzésének folyamatába is.

Idei kampányarcaink:

Bocskor Bíborka, Torghelle Sándor, Horváth Éva, Dukai Regina, Juhász Roland, Feczesin Róbert, Zubai Szabolcs, Lékai Máté, Nagy László, Lóránt András, Lóránt Péter, Kállay Saunders András, Curtis, Coud 9+ együttes, Hárai Balázs, Dobó Ágnes, Ocho Macho zenekar, Horváth Cintia, Hódi Pamela, Kiss Virág, Lipcsei Betta, Polgár Krisztina, Varga Roland, Aryee Claudia Dedei, Miskovits Márton, Heincz Gábor Biga, Debreczeni Zita, Szőke Gábor Miklós, Lotfi Begi, Hooligans zenekar, Halott Pénz zenekar, Rubint Rella, Szekeres Klára, Szepesi Mátyás, Flór Péter, Kucsera Gábor, Tápai Szabina, Brains együttes, Metzker Viktória, Andro, Weiler Péter, Lakatos Márk, Kollányi Zsuzsanna, Festy, Sofron István, Kóger Dániel, Sass Dániel, Marge, Szabó Krisztián, Fenyvesi Zoltán, Kiss Ramóna, Deniz.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.