2017.09.11. 17:27 Módosítva: 2017.09.12. 10:43
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Gyorsfagyasztott zöldségfélékkel, lángolt kolbásszal és további termékekkel vitte a pálmát a Lidl az idei Magyar Termék Nagydíjon, összesen hat kategóriában az idén díjazott 64 termék és szolgáltatás mezőnyében.

Minden megpályázott kategóriában nyert a Lidl az idei nagydíjon, ami abszolút kiemelkedő eredménynek számít. Összesen hat terméke tüntetheti fel ezentúl a Magyar Termék Nagydíj védjegyét:

az Alesto gyümölcsszeletek, a Chira gyorsfagyasztott zöldségek termékcsalád, a Deluxe mézválogatás, a Pikok Pannonia Téliszalámi, a Tepertős-szilvás papucs és a Pikok Pannónia Lángolt kolbász.

magyartermeknagydij index kep

Idén 54 cég 64 terméke nyerte el a szakmai zsűri figyelmét a Magyar Termék Nagydíj pályázaton, melyek értékelése során nem csak a termék minőségét vették figyelembe, hanem annak újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és export erejét is. A Lidl hatszoros győzelmének fontos tanulsága, hogy a 2013-ban elindított „Lidl a magyar beszállítókért” programja kifejezetten kiváló minőségű hazai termékekre fekteti a hangsúlyt. Mára az összes termékük több, mint felét teszik ki a magyarországi beszállítóktól származó élelmiszerek és termékek.

„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, gyártók és termékek. Ezért is indította útjára 2013-ban a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, amelynek célja, hogy mind több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain. Jól mutatja a program sikerét, hogy mára termékeinek mintegy 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be a Lidl Magyarország. A most elnyert Magyar Termék Nagydíj pedig kiválóan bizonyítja, hogy ezek a termékek kimagasló minőséget jelentenek a hazai piacon” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl 2004-ben jelent meg Magyarországon - kezdetben 12 üzlettel és egy logisztikai központtal indultak el a hazai piacon. Mára több, mint 166 áruházban közel 4000 munkavállalót foglalkoztat az 1930-as években, Németországban alapított anyacég. A Lidl különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatására és fejlesztésére, illetve a minőségi és kedvező árú termékek értékesítésére. Ennek a szemléletnek nagy szerepe van abban, hogy a Magyar Termék Nagydíj 2017 versenyén minden megpályázott kategóriában nyerni tudott a termékeivel.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.