Egyre népszerűbb a SPAR online áruháza

2019.06.14. 09:38 Módosítva: 2019.06.17. 10:51
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Sikeresen megkezdte működését a SPAR webshopja, amely egyelőre Budapesten és környékén érhető el. A gyors és hatékony házhoz szállítás valóban megkönnyíti a bevásárlást, emellett a visszajelzések azt mutatják, hogy a vásárlók a kiszolgálást udvariasnak, a portált pedig áttekinthetőnek találják.

A SPAR legújabb fejlesztése az az internetes áruház, amelyet jelenleg Budapest teljes területén és 49 környező településen lehet igénybe venni. A SPAR éveken keresztül dolgozott azon, hogy webshopjával a vásárlók számára olyan prémium szolgáltatást biztosítson, amellyel megkönnyítheti, gyorsabbá és kényelmesebbé teheti a bevásárlást. Rugalmas kiszolgálást biztosít az interneten, ami azt jelenti, hogy heti hat napon keresztül, hétfőtől péntekig 8 órától 22 óráig, szombaton pedig 8 órától 18 óráig kétsávos idősávokban rendelhetnek a vásárlók bármilyen platformon: okostelefonon, tableten vagy asztali számítógépen is. Az online shop kínálatában pedig minden termék szerepel, ami egy hipermarketben is megtalálható, s a mintegy 18.000 árucikk azonos áron szerezhető be, mint az INTERSPAR üzleteiben.

MWP 0641

Az internetes áruház beváltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen a visszajelzések szerint a vevők nem csak a szolgáltatással és annak minőségével nagyon elégedettek, hanem kiemelték az udvarias kiszolgálást és a portál áttekinthetőségét is. A havi adatok azt mutatják, hogy a megrendelések száma megközelítette a 6000-et, a látogatók száma pedig elérte a 129 ezret. Ahogyan az üzletekben, itt is sok a „visszatérő” vevő, a vásárlók 73%-a hölgy. A legtöbb megrendelő 35 és 44 év közötti, de a fiatalabb és az idősebb korosztályból is szívesen választják a SPAR webshopját. A legidősebb vásárló a 80 esztendős kort is elérte már.

MWP 0734

A megrendelések 77%-a desktopról érkezett, ám a látogatók többsége, vagyis 49% a mobilt, 45%-a a desktopot és 6% a tabletet választotta ahhoz, hogy szétnézzen a termékek között. A kiszállítás mellett 94%, a Drive-in átvétel mellett 6% döntött. A vásárlók 90%-a a kiszállításkor a helyszínen, 10%-a pedig a megrendeléskor, a webshop felületén fizetett bankkártyával. Az adatokból az is kiderült, hogy a látogatók körében kifejezetten kedvelt a SPAR recept oldala és a hozzá tartozó keresések is.

A SPAR természetesen folytatja fejlesztéseit az interneten: a jövőben még szélesebb körben szeretné elérhetővé tenni a prémium szolgáltatását, s folyamatosan dolgoznak olyan változtatásokon, amelyek még jobban megkönnyíthetik a bevásárlást.

A szolgáltatás internetes oldala:

www.spar.hu/onlineshop

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.