Prémium élmény a Sixt limousine szolgáltatásával
Minőség, megbízhatóság és rugalmasság – ez az a három szempont, amelyek miatt Magyarország egyik legnagyobb utazási irodája, az OTP Travel is előszeretettel veszi igénybe a Sixt limousine szolgáltatását – hangzott el minap a Trend FM műsorában.
Molnár Judit, az OTP Travel ügyvezetője az adásban elmondta: tevékenységükben jelentős arányt képvisel az üzleti utaztatás és a rendezvényszervezés, amelyek során többnyire elvárás a prémium szolgáltatások nyújtása a vendégek szállítása terén is. Az ügyvezető tapasztalatai szerint a Sixt autói mindig kifogástalan állapotban vannak, a sofőrök pedig rendkívül kulturáltak, udvariasak, jól beszélnek nyelveket.
Dévai Gábor, a Sixt ügyvezetője elárulta: járműveiket 6, 9, ill. 12 hónaponként cserélik a márkától függően, a mosatásra, takarításra pedig külön erre a szolgáltatásra kidolgozott, szigorú előírások vannak érvényben. A korábban csak BMW-kből álló flotta nemrégiben Mercedes-Benz modellekkel (E, S, Vito) egészült ki.
A karizmatikus külső és belső megjelenéssel rendelkező új autók is jól közvetítik a szolgáltatás kivételes presztízsét.
A sofőröket szigorú válogatás után maguk képzik ki egy vezetéstechnikai centrumban, megjelenésükre és magatartásukra sztenderdek vannak érvényben. Az autókban alap bekészítés az ásványvíz és az újság, az iPad Solutions applikációnak köszönhetően pedig az utasok nyomon követhetik az útvonalat, és tájékozódhatnak Budapest nevezetességeiről.
Rugalmas hozzáállás, rutinos ügyintézés
A Sixt professzionalizmusa abban is megmutatkozik, hogy bármekkora dugók legyenek a főváros utcáin, nem fordulhat elő, hogy a jármű nem áll ki a megbeszélt időpont előtt – tette hozzá Molnár Judit. És bármennyit késsen egy repülőgép, a Sixt sofőrjei ott várnak a vendégre az érkezési oldalon, mosolyogva, kezükben a táblával.
Ezeken túlmenően a Sixt óriási előnye a rugalmasság. Molnár Judit szerint nem egyszer előfordult már, hogy késő este kellett felhívniuk a Sixt ügyintézőjét azzal, hogy változás van a másnap reggeli transzfer időpontjában, és bizony felvették a telefont, megoldották a helyzetet. A rugalmasság abban is megmutatkozik, hogy a sofőrök egyedi kéréseket is készséggel és megbízhatóan teljesítenek. Az utazási iroda esetleges kritikai felvetéseit pedig a Sixt fejlesztőközpontja igyekszik minél gyorsabban kijavítani.
Ajánlat új partnereknek
A Sixt új szerződött partnerei 12 teljesült Limousine Service rendelés esetén Mercedes-Benz gépkocsi használatára szóló, háromnapos vouchert kapnak ajándékba. A promóciós ajánlat a 2019. március 21-től december 31-ig tartó időszakra vonatkozik. A promócióval kapcsolatos további információért kattintson IDE.
Bővebb információ:
Schmidt Ádám
E-mail: schmidta@sixt.hu
Mobil: +36 30 637 5063