Ismerd meg Budapest legkülönlegesebb szállodáját!

photo 100
2020.06.22. 15:28
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Homoky Péter hoteltulajdonossal arról beszélgettünk, hogyan lehet a szektorban túlélni egy válságot és miért lehet a Tiliana jelenleg Budapest legkülönlegesebb szállodája, ahol biztonságosan pihenhetjük ki a mindennapi stresszt, ráadásul nem csak szállóvendégként.
Homoky Péter

Mit gondol, mely tulajdonságok azok, amelyek kiemelik a Tiliana-t a széles budapesti hotelválasztékból?

A gyönyörűen felújított épület, a külső és belső wellness részleg és a kiváló Etalon étterem mellett igazi különlegesség a közel három hektáros park, ahová a Széll Kálmán tértől öt perc alatt juthatunk el autóval, de busszal is könnyen megközelíthetjük. A kertben 11 játszó egység, fa házikók, homokozók, teniszpálya, focipálya, bográcsozó helyek, és egy nagy erdős rész fogadja a gyerekeket és a felnőtteket. A huszonkétszer nyolc méteres kültéri medence mellett fürdőépület található öltözőkkel, a plázs területén pálmafák alatt lehet pihenni, és a pincérek a nyugágyhoz viszik az italokat. Mindez persze nem lenne elég a hozzáállásunk nélkül, mely az itt tapasztalható kellemes atmoszférát adja: szeretnénk mindenki számára elhozni az elérhető luxust. a feszengés hátránya nélkül. Nem véletlen, hogy tehetős üzletemberek ugyanúgy járnak ide, mint azok a kőművesek, akik itt dolgoztak a felújításnál, és azóta is szívesen ülnek be hozzánk egy-egy kávéra. Annyi itt a lehetőség, hogy egyéni vendégek, családok és cégek egyaránt megtalálhatják a tökéletes kikapcsolódást. Az általános hazai attitűddel szemben nekünk nem az az elsődleges célunk, hogy a vendég első alkalommal minél több pénzt hagyjon nálunk, hanem, hogy beleszeressen a Tiliana-élménybe és újra meg újra a részese akarjon lenni.

Hogyan élte túl a vállalkozás a pandémia időszakát?

Mi a vírus ideje alatt is nyitva tartottunk, kisebb csapattal, pontosan betartva az előírásokat. A dolgozókat rendszeresen teszteltettük. A mosdókat most is félóránként takarítjuk, szabadtéri  rendezvényeinken, -például a termelői piacunkon- a belépőknek megmérjük a testhőmérsékletét, megkérjük őket,hogy fertőtlenítsék a kezüket, és csak azután kapják meg a belépő karszalagot. Számomra egyértelmű, hogy minden lehetséges higiéniai intézkedést meg kell tenni, és nem csak különleges helyzetekben. Ebben az időszakban sokat gondolkoztunk együtt azon, hogyan tarthassuk meg az összes alkalmazottat, miből generálhatunk bevételt, ami valóban segítség a vendégeinknek is. A járvány ideje alatt rendszeresen bérbe adtuk például a játszótereket és a teniszpályát, amikhez biztosítottuk a vírusmentes, nyugodt környezet:  óránkénti fertőtlenítést végeztünk. Hogy ne hagyjuk cserben törzsvendégeinket, megszerveztük az ételkiszállítást éttermünkből, mely már saját jogán is nagy népszerűségnek örvend. A „Maradj itthon nálunk” program keretében a szobáinkban korlátlan széles sávú internetet, reggelit és ebédet is biztosítottunk azok számára, akik zavartalan környezetre vágytak, mert otthon nehezen tudtak volna haladni a munkával.

Miért érdemes idén nyáron mindenképpen ellátogatni Önökhöz?

A Tiliana-ban biztonságban, a fertőzés okozta stressztől mentesen pihenhetnek a vendégek, Budapest határain belül, mégis egy külön világban, mely az utazás élményét is megadja. Gondolkoztam rajta, hogyan tudnánk ezt még átélhetőbbé tenni, akár külsős vendégeknek is, akik csak az éttermet látogatják,  így jutott eszembe a tematikus estek ötlete: lesz például karibi és bajor est, a hétfők pedig a kertmozi és a jazz napjai lesznek június végétől. Este hatkor látványsütésekkel indítunk, a háttérben élő zene szól, sötétedéskor pedig egy óriási  kivetítőn és egy hangulatos régi filmet lehet megnézni a domboldalról. Szerdán, a „Lazán Vegán” napunkon a speciális fogások mellett életmód tippeket is adnak majd szakértők a vendégeknek.  „Chilliana” programunkon szombatonként chill-out strandolást szervezünk DJ-kel és koktélokkal a medence körül, reggel 10-től este 10-ig, ami már messze túlmutat egyhagyományos szállodai profilján. De nyitottak vagyunk a legkülönbözőbb ötletekre, mert vezérelvünk az, hogy minden beérkező kívánságnak igyekszünk eleget tenni. Szeretjük az egyediséget, a cél, hogy olyan, pozitív élményeket adjunk az embereknek, amiket soha nem felejtenek el. Én magam ezért dolgozom immár húsz éve. Szeretném minél több embernek jó a Tiliana életérzést, a nyugalmat és szeretetet, ami átlengi ezt a helyet.