Daktela belép a magyar piacra, ezzel is közelebb kerülve a régió piacvezetői szerepéhez

2021.07.22. 09:04
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A cseh piacvezető informatikai cég Daktela, mely 16 éve fejleszt ügyfélszolgálati szoftver és kommunikáció automatizációs megoldásokat belép a magyar piacra 2021 Áprilisával.

Magyarországon az elmúlt években soha nem látott technológiai fellendülés tapasztalható. Nemcsak az autóiparban és a nanotechnológiában vált európai hatalommá, de különösen az e-kereskedelmi szektor ért el rekordnövekedést Magyarországon (éves szinten 45%).

Célunk, hogy az elkövetkező néhány évben a közép- és kelet-európai régió központi ellátói legyünk ügyfélkapcsolati és call center megoldások terén. Ezért is látunk óriási lehetőséget a dinamikusan fejlődő magyarországi piacra való belépésben.

- mondta David Hájek, a Daktela globális terjeszkedésért felelős vezetője, hozzátéve:

Piaci elemzéseink alapján, a magyar piacon jelenleg nem létezik olyan összetett megoldás, amelyet a Daktela tud nyújtani.

A Daktela a magyarországi ügyfélkapcsolati/helpdesk központok üzemeltetőinek szeretné biztosítani legjobb megoldásait.

A magyar piacon a telekommunikációs szolgáltatások teljes portfólióját, azaz a megfizethető országos hangszolgáltatásokat, az SMS szolgáltatásokat és természetesen a magyar nyelvű helyi támogatást is szeretnénk kínálni a helyi ügyfeleink számára.

- teszi hozzá Richard Baar, a Daktela vezérigazgatója és alapítója.

A Daktela globálisan történő terjeszkedése, először a közép-európai régión belül, 2018-ban kezdődött, amikor a cég első külföldi leányvállalatai megalakultak. A Daktela jelenleg nemcsak Csehországban és Szlovákiában, hanem Lengyelországban, az Egyesült Királyságban, Dubajban és a Fülöp-szigeteken is jelen van.

Az új terjeszkedés ellenére sem vagyunk idegenek a magyar piacon. Több ügyfelünk is jelen van itt, a mi rendszerünket és megoldásainkat használva. Az elmúlt években a Daktela rendszere több magyar vállalat implementálta. Többek között: mall.hu, kifli.hu és notino.hu.

- összegzi Richard Baar, a Daktela vezérigazgatója.

Daktela-ról:

A cseh Daktela technológiai vállalatnak Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, az Egyesült Királyságban, Dubajban, a Fülöp-szigeteken és újabban Magyarországon is van kirendeltsége, de rendszere globálisan képes ellátni minden feladatot. Átfogó telekommunikációs szolgáltatásokat kínál ügyfelei számára, a Daktela saját kommunikációs szoftverén alapulva, amelyekhez hang- és SMS-szolgáltatásokat is nyújt egész Európában és számos más országban. 2020-ban meghaladta a 850 elégedett ügyfelet.

További információ: https://www.daktela.com/hu

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.