Több mint 65 országban értik, mit jelent a rövidítés: HLBS
A HLBS Network magyar alapítású vállalatcsoportja mindössze 5 éves működése alatt érte el, hogy termékeit, nevét és küldetését a világ több mint 65 országában megismerjék. Első hallásra az egészséges életmódot támogató termékek forgalmazása mellé nem biztos, hogy azonnal párosítani tudjuk a vezetőképzést mint területet, a kettő azonban valódi sikert hozott a HLBS-nek. A Holding tulajdonosaival, Fittler Diánával és Gábriel Péterrel beszélgettem.
- Mire a legbüszkébbek a HLBS kapcsán?
Fittler Diána: Elsősorban a küldetésünk megvalósítására vagyok büszke. A HLBS termékek kizárólag természetes összetevőkből készülnek, akár a táplálék-kiegészítőket, akár a kozmetikumokat, vagy a funkcionális élelmiszereket vesszük górcső alá. A célunk az volt, hogy olyan egészséges életmódot támogató termékeket forgalmazzunk, amelyek prémium minőségükkel és egyedi összetételükkel valódi segítséget nyújthatnak bárki számára a mindennapokban.
Gábriel Péter: A 2016-os indulás óta magyar kutatókkal közösen dolgozunk a termékfejlesztéseken. Különösen örülök annak, hogy sikerült úgy felépíteni a folyamatainkat, hogy reagálni tudjunk a változásokra. Szívesen lépünk ki a megszokott komfortzónából, hiszen ez legtöbbször valóban egyedi megoldásokat eredményez.
- Gondolhatunk egyedi megoldásként arra is, hogy a vezetőképzés betagozódott a vitaminok és natúrkozmetikumok világába?
Gábriel Péter: A megoldás bár nem egyedi, de ahogyan megvalósítottuk, azt talán valóban illethetjük a különleges jelzővel. A HLBS-nél egy zárt értékesítési rendszerben érhetőek el a termékeink, ezzel pedig együtt jár ez az üzleti lehetőség is. Ezzel olyan alternatívát kínálunk az érdeklődőknek, amelynek a középpontjában a szociális jólét megvalósítása áll, mivel az egészség mellett ez a másik legfontosabb küldetés, amelyet magunkénak érzünk.
Fittler Diána: Az egészség mindig fontos és most nagyobb fókuszt kapott az elmúlt két évben. A kiegyensúlyozott, minőségi élet, a stressz lehető legnagyobb mértékű csökkentése valódi előrelépést jelent bárki számára, ezért dolgoztunk egy anyagilag is biztonságot nyújtó karrierlehetőségen. Fontos, hogy európai mércével mérve is kimagasló jövedelemmel kecsegtet ez a lehetőség, hiszen egyedi, innovatív juttatási konstrukcióval dolgoztuk ki a vezetőképző rendszerünket. Ez egy bárki számára elérhető opció, bárkinek kiváló alternatíva lehet.
- Mik a további célok a vállalatcsoport életében?
Gábriel Péter: Legutóbb már az Amerikai Egyesült Államokra is kiterjesztettük az értékesítést és továbbra is bővíteni szeretnénk fogyasztóink körét, amihez a kezdeti lendület ugyanúgy megvan, sőt! 2022-ben a fenntarthatóság is bekerült a fő célok közé, fejlesztéseinket már ebben a szellemben tervezzük és valósítjuk meg.
Fittler Diána: Így van, és talán a legfontosabb továbbra is, hogy hiszünk a termékek egészségtámogató erejében, és hogy egy összetartó közösséggel valóban kicsit jobbá tehetjük a világot. Ezen és ezért dolgozni pedig nem is munka, inkább örömteli elhivatottság!