Sikeres márkabevezetés után újabb Gallio termékek jönnek

2022.04.07. 14:07 Módosítva: 2022.04.11. 10:09
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Az eddigi eredményeken felbuzdulva bővíti prémium pulyka-termékcsaládját a Gallicoop

Budapest, 2022. 04. 08. - Már húsvétkor is sok családi asztalra kerül pulykasonka a hagyományos sonkatermékek helyett. A zsírszegény, tápanyagokban gazdag pulykahúst emellett egyre gyakrabban használják fel szalámi, virsli és más finomságok gyártásához is. A minőségi Gallio pulykatermékeket az egészségtudatos vásárlók 2021 szeptembere óta találják meg az üzletek hűtőpultjaiban. A Gallicoop Zrt. prémium márkája gyorsan nagy sikert aratott, a paletta hamarosan újabb termékekkel, például húsgolyóval és cordon bleu-vel is bővül.

Miért a pulyka?

A pulykahús az egyik legjobban variálható, tápanyagokban, fehérjékben és aminosavakban gazdag, zsírban szegény alapanyag. Már egy adagnyi fedezheti az emberi szervezet napi szelénszükségletének felét, ezzel csökkenti a szabadgyökök rákkeltő hatását. Vastartalma a marhahúsét is meghaladja. A pulyka a legkevésbé allergizáló húsfajta, kismamák és egészen kicsi gyerekek is biztonságosan fogyaszthatják. Igen népszerű a sportolók és a diétázók körében is. A jó minőségű pulykahús így kifejezetten alkalmas egy prémium termékcsalád létrehozására.

Új, prémium termékcsalád született

A pandémia okozta változások – a gazdasági helyzet, az új fogyasztási szokások – hatására a múlt évben rekordidő alatt fejlesztette ki új, prémium márkáját az 1989-ben, Szarvason alapított Gallicoop Zrt. A fejlesztés egyik célja az volt, hogy átalakítsák a korábbi termékportfolio szerkezetét, és egy minőségi, prémium termékcsaláddal jelenjenek meg a piacon. Emellett arra is törekedtek, hogy a Gallicoop által gyártott kiváló minőségű pulykahúst minél nagyobb arányban használják fel egy olyan termékkörhöz, amely már magasabb hozzáadott értéket képvisel.

szalámi 348x196

A kísérletezéshez 2021 januárjában láttak hozzá, szeptemberben pedig már az üzletekben voltak a minőségi, magas hústartalmú prémium sonka, szalámi, virsli és bacon termékek, valamint a pulyka darálthús és a mellfilé. A fejlesztésre a cég a korábbi időszakokra jellemző összeg sokszorosát, több mint 100 millió forintot áldozott. Az egészséges összetételhez egyedi fűszerezés, és egy letisztult, fiatalos brand társult.

Kedvező piaci és szakmai fogadtatás

A készítményeket nagy örömmel fogadták a vásárlók. A sikert emellett különböző rangos elismerések is jelzik. A termékcsalád tavaly OMÉK-díjas lett, Miniszteri Nagydíjat kapott, a Hódmezővásárhelyi kiállításon a Magyar Állattenyésztésért 2021 Termékdíjjal jutalmazták, ebben az évben pedig elnyerte a Magyar Brands Fogyasztói díjat is.

A nagy sikerre való tekintettel idén aztán újabb tagokkal bővült a család: megérkezett a pulykacsülök, a párizsi, a főtt, füstölt pulykamell, felsőcomb, illetve alsócomb is. A fejlesztés során különösen odafigyeltek az egészségmegőrzésre - a már alapból finom, kiadós és zsírszegény pulykahúsból készült élelmiszerek mindegyike glutén-, színezék- és tartósítószermentes, nincs bennük hozzáadott ízfokozó, és laktózt is csak a sajtos virsli tartalmaz.

virsli 348x196

Pulykakolbászból a kerítés

A cég évente több mint 20 ezer tonnányi készítményt állít elő, ennek ötödét a fél éve útjára indított Gallio termékcsalád teszi ki. A bővülés ráadásul folyamatos, heteken belül megjelenik a boltokban a magas hústartalmú húsgolyó és a cordon bleu, természetesen mindkettő pulykahúsból. A Gallicoop 2022-re tervezi a rántott és panírozott hússzeletek bevezetését a piacra. Ezek a termékek szeletelt pulykamellből és combból készülnek, és egy háziasabb ízvilágot képviselnek majd.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.