Kedvező ajánlatokra számíthatunk a Renault márkák lízingfinanszírozásánál

2022.12.14. 14:05 Módosítva: 2022.12.15. 10:13
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Számos újdonság és kedvező ajánlatok várnak a Renault, a Dacia és az Alpine márkák lízingfinanszírozásánál – az RCI Services Kft. ugyanis együttműködési megállapodást kötött az Euroleasing Zrt.-vel, így a lízingtársaság lesz jövő márciustól ezen márkák kizárólagos hazai finanszírozója.

2023. március 1-jével az Euroleasing Zrt. lesz a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos hazai finanszírozója, aminek köszönhetően számos újdonság várható a francia gyártó járműveinek finanszírozásában. Nagy előnyt jelenthet a jelenlegi, gyorsan változó kamatkörnyezetben, hogy akár az egy éven belül leszállítandó gépjárművekre is előre lehet rögzíteni a későbbi kamatszintet. Az Euroleasing ügyfelei külön finanszírozási igényt nyújthatnak be az autóval egyidejűleg a gyári karbantartási csomagra, a gyártói garanciahosszabbításra és a téli gumiabroncsra, a bevételeiket euróban szerző vállalkozások pedig euró alapú lízingfinanszírozást is igényelhetnek.

megane-etech-banner2 1215

A 20 éven át Renault Credit néven ismert kedvezményes konstrukciók a jövőben Mobilize Financial Services név alatt jelennek meg az Euroleasing széles termékkínálatában, amelyet a társaság egyedi kedvezményekkel kíván még inkább vonzóvá tenni az ügyfelek számára. Fix és változó kamatozású nyílt- és zártvégű lízingkonstrukciók széles palettáját biztosítja majd. Emellett a biztosítások terén is több lehetőséget kínál a gépjárművek mellé. A lízingtársaság célja tehát egyszerűbbé és könnyebbé tenni az autóvásárlást, valamint testreszabott és rugalmas pénzügyi feltételeket kínálni a vásárlóknak. Az együttműködés emellett nagy mértékben hozzájárul a digitális ügyfélélmény magasabb szintre emeléséhez – ennek köszönhetően a felhasználók online felületen is igényelhetnek finanszírozást.

A kedvezmények különösen jól jönnek a gazdasági környezetre tekintettel, ugyanis általánosságban igaz az, hogy a drágulás miatt a magánszemélyek kezdenek eltűnni az újautópiacról. Az új személyautók átlagos vételára 2023-ban már elérheti a 15 millió forintot is, miközben egy átlagos új családi autó ára is bőven meghaladhatja a 10 milliót. Hasonló helyzetben van a használtautópiac is.

Az Euroleasing nem titkolt célja tehát az ügyfelek segítésén túl az autópiaci helyzetük megerősítése, a kishaszonjárművek, a magánszemély vásárlók és az elektromos autók szegmensében a piaci részesedésük további növelése.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.