Spórolj minden héten 3000 okAuchan ajánlattal
Az elmúlt néhány év kihívásokkal teli időszak volt, különösen az élelmiszerárak elszabadulása terhelte meg a családokat. Egy nagyobb bevásárlásnál már nagyon meg lehet érezni a többletkiadást, ami azonban tudatos vásárlással jelentősen mérsékelhető. Erre építi az Auchan is árpolitikáját, amikor hétről hétre átlagosan 3000 terméket kínál rendkívül kedvező, úgynevezett OkAuchan áron. A kedvezmény mértéke esetenként elérheti a 40 %-ot is. Itt lehet szó különböző akciókról, gratis ajánlatról, a törzsvásárlóknak szóló Bizalomkártya akciókról és egyéb ajánlatokról. Az Auchan üzletekben tehát bizton lehet számítani arra, hogy hetente 3000 árucikkhez a többi nagy bolthálózattal összehasonlítva is jó áron lehet hozzájutni, melyeket hamarosan a piros és sárga „OkAuchan ár” jelölés segítségével könnyen meg lehet találni az áruházakban.
Érdemes a törzsvásárlói programhoz is csatlakozni, mert mindennap használható a Bizalomkártya, amire a vásárlások után egy az egyben levásárolható pontokat lehet gyűjteni, legyen szó áruházi költésről vagy tankolásról. A Bizalomkártya programban a forintot érő pontok (1 Bizalompont = 1 forint) és egyéb kedvezmények mellett két csoportot különös figyelemmel kezel az Auchan: a nyugdíjasok ugyanis a hétfői vásárlásaik után háromszoros pontot kapnak, a családosok pedig péntekenként többszörözhetik meg ugyanígy a Bizalompontjaikat.
Az OkAuchan árak tehát sok esetben a diszkontláncoknál is kedvezőbbek, ehhez azonban az Auchannál egy sokkal szélesebb kínálat társul, élelmiszerekből az egyik leggazdagabb a választék akár a hazai, akár a nemzetközi márkákat nézzük. A versenyképes áraikat az öt legnagyobb élelmiszerlánc viszonylatában garantálják, mert az árképző csapat hétről hétre 25 000 terméket néz meg a piacon, és lehetőség szerint a legkedvezőbb árakat érvényesítik az Auchanokban. Ennek köszönhetően számos alkalommal lettek a legolcsóbb áruházlánc a sajtó által végzett független árösszehasonlító felmérésekben az utóbbi időszakban.
Az árképzést természetesen döntően a beszerzési ár határozza meg, de ezen a téren is élen jár az Auchan, mert a beszerzési árak utóbbi időben tapasztalható, kedvezőbb alakulása rendszerint azonnal érvényesül a fogyasztói árakban, így a vásárlóknak is kevesebbet kell fizetnie.
Köztudott, hogy az Auchan áruházakban nemcsak élelmiszer, hanem más típusú termékek is kaphatók, és hagyományosan nagyon erős a kínálat a kedvező árú szezonális termékekből. Jelenleg például több mint 200 kerti bútor és 140 grillező közül lehet válogatni, ezek közül közel 100 termék ugyanannyiért vagy még olcsóbban is elvihető, mint tavaly. Kerti masszázs- és fémvázas medencéből, valamint medencekiegészítőkből is itt a legszélesebb a választék, nagyobb, mint a barkácsáruházaké. Az illatszer- és kozmetikai termékválasztéknál pedig 650 termék árát már csökkentették, és további 500 termékét fogják május végéig. Még ugyan tart a tanév, de egy-kettőre itt lesz az új is, amire szintén érdemes az Auchan hihetetlenül széles, 2000-féle tanszert magában foglaló kínálatából felkészülni.
Az Auchan üzleti filozófiája az, hogy a vásárló ne azt vegye meg, amit megtud, hanem amit meg akar venni! Egy jó kereskedőnek minden igényre kell, hogy legyen válasza, ami minőségben is a legjobban illeszkedik a vevő pénztárcájához. Gyakran előfordul például, hogy míg valaki az egyik termékből a prémium minőséget keresi, a másikból megelégszik egy olcsóbbal is. A cél, hogy a mindenre legyen megoldás az Auchanban, ebben nagy szerepet kap a több mint 2 500 sajátmárkás termék, amelyek iránt érezhetően megnőtt a kereslet az utóbbi időben, hiszen ár-érték arányban verhetetlenek. Persze itt is több kategória van, a Tuti Tipp gyűjtőnevet például kifejezetten az az 500 termék kapja, amely a legolcsóbb a választékban.
- mondta Yann Oudeard az Auchan vásárló, márka, CSR igazgatója.
Az Auchan üzletekben tehát hetente változó, ugyanakkor olyan teljeskörű, egymást kiegészítő vásárlási megoldásokat kapnak a vevők, amelyek a legkülönfélébb fogyasztói igényekre adnak választ. Amennyiben az ár a fő szempont, egy négyfős családi ebéd akár 3000 forintból, egy iskolakezdő csomag pedig kevesebb mint 4990 forintból is kihozható lesz. A versenyképes OkAuchan árakon kívül pedig a választék nagysága különbözteti meg leginkább versenytársaitól az Auchant, ezért is érdemes ellátogatni üzleteibe vagy webáruházába.