A PENNY Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába. Éppen ezért az áruházlánc február 22-től induló heti akcióiban számos termék árát akár 40%-kal csökkenti.
A PENNY egész évben akciókkal, bolti és digitális kuponokkal, valamint hűségprogrammal várja a vásárlókat, akik a mai naptól akár 40%-kal kedvezőbb áron juthatnak friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, bizonyos húskészítményekhez, fagyasztott élelmiszerekhez, vagy akár sós snack termékekhez valamennyi üzletben. Emellett egyes friss húsok, pékáruk és tejtermékek ára is jelentősen csökken.
„Mindig az adott szezonnak megfelelő promóciókat szervezünk, hétről-hétre frissülő ajánlatokkal, a hűségprogramunk keretében pedig további nagyszerű ajánlatokkal várjuk vásárlóinkat. Kezdeményezéseinkkel igyekszünk támogatni vásárlóinkat az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Emellett szorosan együttműködünk a magyar beszállítókkal és termelőkkel, aminek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését tovább érvényesítjük fogyasztóink felé.” – fogalmazott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Ilyen akciókkal várja a PENNY a vásárlókat
A hagyományos, akciós újságban szereplő szezonális kedvezmények mellett a hűségprogramok is népszerűek; egyre több vásárló veszi igénybe a digitális PENNY kártyát az applikáción keresztül. Emellett az áruházlánc honlapján, a Pénztárcabarát fogások menüpontban folyamatosan frissül a recepttár.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 231 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.