Kozák Lucával együtt a menstruációs szorongás leküzdéséert

2024.06.24. 12:09
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Az Always új küldetése, hogy a menstruáció minden szinten, minden sportág természetes része legyen, így segítve a női sportolók 61 %-át, akik szerint a menstruációs szorongás hátráltatja a teljesítményüket

Párizsban osztották ki az első aranyérmeket nőknek több mint 100 évvel ezelőtt. Ma, a Párizs 2024 Olimpiai és Paralimpiai Játékok évében az Always kivételes együttműködést indított Kozák Luca olimpikonnal, hogy együtt támogassák a lányokat és nőket a legjobb eredmények elérésében. Az Always most induló "Írd át a szabályokat!” elnevezésű kampányának célja a menstruációs szorongás kezelése és megszüntetése a sport világában. Az P&G márkája azzal a küldetéssel, hogy a menstruáció nyíltan elismert része legyen minden sportágnak minden szinten, olyan ügyért száll síkra, amely világszerte nők millióit érinti.

Statisztikák

A menstruáció minden nő életének alapvető része, beleértve a sportolókat is. A sportvilág azonban gyakran figyelmen kívül hagyja a menstruációval járó fizikai és mentális kihívásokat, ami sokszor menstruációs szorongáshoz és a meg nem értettség érzéséhez vezet. Azzal, hogy úgy teszünk, mintha nem létezne, akaratlanul is hozzájárulunk a sportoló nők menstruációs szorongásához.

A márka megbízásából végzett európai kutatás szerint:

  • A női sportolók 61 %-a tapasztal menstruációs szorongást, ami hátráltatja a teljesítményüket.
  • A női sportolók 55 %-a érzi magát meg nem értettnek a sportvilágban a menstruáció kapcsán.
  • A női sportolók 71 %-a egyetért abban, hogy a menstruációt nem veszik figyelembe a sport világában.
  • 5-ből 4 nő (79%) gondolja úgy, hogy több beszélgetésre van szükség a menstruációról annak érdekében, hogy a fiatalabb generációk számára ledöntsük a korlátokat.

Ezért az Always új korszakot indít, amelyben figyelembe veszik a menstruációs szorongást, és a megfelelő védelmet nyújtó termékeket még jobban a női sportolók igényeihez igazítják, így biztosítva, hogy mindig a legjobb eredményeket érjék el.

3184

Az Always több mint 35 éve, világszerte lányok és nők millióit támogatja a pubertásról és az önbizalomról szóló edukációs programjain keresztül. Termékeket juttat a rászorulóknak, és olyan kezdeményezések révén, mint az Always #LikeAGirl és a #KeepHerPlaying, a társadalmi akadályok lebontásával erősíti önbizalmukat. Most, a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok világszintű partnereként, új programja során nyílt beszélgetéseket kezdeményez a menstruációról, oktatást szervez a női sportolókat segítő szakemberek számára, és biztosítja, hogy a lányok soha ne maradjanak a számukra szükséges menstruációs termékek nélkül.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.