Kifli kereskedelmi igazgató: „A vevőink a legértékesebb valutát spórolhatják meg velünk”

Kifli Index 1
2024.11.27. 00:02
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A modern, rohanó világban az idő egyre értékesebbé válik – Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója pontosan erre a felismerésre alapozza vállalatának egyik legfontosabb üzenetét. A Kifli.hu, az online élelmiszer-vásárlási piac egyik úttörője, nemcsak friss minőségi termékeket és gyors kiszállítást kínál, hanem azt is, hogy vásárlói jelentős időt takaríthatnak meg azzal, hogy az élelmiszerboltok helyett otthonról intézik bevásárlásaikat.

Szalma Rita szerint az idő az élet egyik legértékesebb erőforrása, amelyet jól felhasználva az emberek minőségi változást érhetnek el életükben.

„Az idő a legigazságosabb valuta a világon, mert mindenkinek ugyanannyi van belőle, és egyben a legértékesebb is, hiszen korlátozottan áll rendelkezésre. Az időt át lehet váltani pénzre, viszont nem lehet visszavásárolni. A vevőink a legértékesebb valutát, az időt spórolhatják meg velünk.”

– vallja a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója. Úgy véli, az emberek gyakran alábecsülik az idő megtakarításának jelentőségét, és nem veszik észre, hogy az online vásárlással mennyit spórolhatnak belőle. A Kifli.hu fő ígérete az, hogy a vásárlásra szánt idő helyett az emberek a szabadidejüket fontosabb dolgokra fordíthatják, mint például a családra, hobbijukra vagy akár pihenésre. Át lehet váltani pénzre, de nem lehet vele kereskedni.

Rita szerint az, hogy az emberek a Kifli.hu-n keresztül intézik a vásárlást, átlagosan heti négy-öt órát is megtakaríthat egy családnak.

„Ez az idő nem csak arról szól, hogy nem kell sorban állni a boltban, vagy akár több helyre is elmenni adott időpontban a számunkra fontos termékekért, esetleg ülni a dugóban a véget nem érő kocsisorban, hanem arról is, hogy az emberek visszakapják az életüket. Ezek az órák összeadódnak, és hosszú távon jelentős különbséget jelenthetnek” – hangsúlyozza Rita.

A Kifli.hu-n keresztül egy vásárlással heti négy-öt boltba tett utat is megspórolhatunk, hiszen egy helyen elérhetők az élelmiszerek, a friss, piacról származó termékek, a drogéria, széles italválaszték, az artizán pékségek kínálata, sőt akár kisállataink kedvenc, és sokszor akár nehezen hazacipelhető termékei is. Ez a kényelem és rugalmasság kulcsfontosságú azok számára, akiknek minden perc számít a napjukban. Úgy véli, elsősorban nem az online világban, hanem a „bizalmi és idő bizniszben” utazik a Kifli.hu.

Konkrét lépésekkel segítenek időt megtakarítani

Rita különösen fontosnak tartja, hogy azok az emberek, akiknek hektikus a mindennapi életük – például a kisgyermekes anyák vagy azok, akik egyszerre több munkát végeznek –, még inkább érzékelhetik az időmegtakarítás jelentőségét. A Kifli.hu ezért kifejezetten az ilyen ügyfeleket célzó programokat indított: például az anyukák számára kialakított kedvezményes klubtagságot.

„Az, hogy valaki szabadon dönthet arról , hogyan tölti a szabadidejét, esetleg több időt tölthet a szeretteivel vagy azzal foglalkozhat, amit igazán szeret, felbecsülhetetlen érték. Mi ebben szeretnénk segíteni, úgy hogy a ›› kötelező köröket ‹‹ szó szerint rövidítjük.”

– avatott be üzleti hitvallásába Rita. „Képzeld el, ha képes leszel napi egy órát szánni valamire, ami iránt valódi szenvedélyt érzel. Ez lehet egy sport, lehet a családod, mások segítése vagy akár saját magad fejlesztése. Ez évi 360 órát jelent, ami akár arra is bőven elég hogy egy hobbiból igazi szokás vagy szuper képesség alakuljon ki” – tette hozzá.

Szalma Rita: Azt gondolom, hogy mindenkinek ki kell próbálnia a Kiflit és megtapasztalni ezt az érzést.”

Rita elmondta, a Kifli.hu még fiatal vállalat, és az első öt év tanulságaival felvértezve igyekeznek még jobbá válni. „Naponta hibázunk, de folyamatosan tanulunk, fejlődünk, és, ami a legfontosabb, odafigyelünk vásárlóink szavára, hiszen ők jelentik fejlődésünk egyik legfontosabb motorját” – hangsúlyozta. A cég elsődleges célja, hogy még jobban kiszolgálja vásárlóit, akár a termékkínálat bővítésével, a frissesség növelésével vagy a szolgáltatás minőségének javításával.

Viszont kevesen tudják, mit is képvisel a Kifli, és hogyan segíthet a mindennapokban. Biztosítanunk kell, hogy mindenki megkapja a kipróbálás lehetőségét, és akkor biztos vagyok benne, hogy vagy velünk maradnak, vagy elmondják nekünk, mit javíthatunk a szolgáltatáson.”

– fogalmazott a kereskedelmi vezető. Ezért is próbálja minél több fórumon elmondani, milyen előnyökkel jár a Kifli használata.

Szalma Rita: A minőségi élelmiszer hozzáférhetősége emberi alap jogunk.

Rita szerint a Kifli.hu nem a versenytársakra koncentrál, hanem arra, hogy minden nap jobbá váljon vásárlói számára. „Nem igazán versenyzünk másokkal Magyarországon, a lényeg számunkra az, hogy ügyfélközpontúak legyünk” – magyarázta.

A Kifli.hu alapvető filozófiája az, hogy a jó minőségű élelmiszer nem luxus, hanem szinte alapvető jog, mindenki számára elérhetőnek kell lennie

A cég ügyfélközpontú megközelítése azzal kezdődött, hogy tíz évvel ezelőtt megfogalmazták a célt, hogy a leginkább ügyfélorientált vállalat legyenek. Minden folyamatot, alkalmazottat és rendszert e köré a cél köré építettek fel. Ez az ügyfélközpontúság csúcsosodott ki az ősszel indult „A frissesség házhoz jön” névre keresztelt programjukban.

Karácsonykor is a legértékesebbet adja a Kifli.hu: időt

A Kifli.hu legújabb, karácsonyig tartó kampányának fő üzenete, hogy „ Ne állj sorba! Legyél ott, ahol számítanak rád!”. Az ünnepek közeledtével a Kifli.hu célja, hogy segítse vásárlóit, az édesanyákat és családokat abban, hogy az igazán fontos dolgokra összpontosíthassanak. „Tehetik mindezt stresszmentesen, zsúfolt áruházak és utolsó pillanatos rohanás nélkül, kiváló minőségű alapanyagokkal, hagyományos ízekkel, a speciális étrendeket is kiszolgálva, kényelmesen, gyors és precíz házhoz szállítással. Minden ünnepi hozzávaló elérhető a kínálatunkban, még karácsonyfát is rendelhetnek vásárlóink” – tette hozzá Rita. A kiszállításra december 18. és 23. között reggel 6-tól éjfélig, december 24-én pedig reggel 6 és 14 óra között lesz lehetőség. A Kifli.hu kínálatában azt is megtalálják a vásárlók, amire talán nem is gondolnak. Az unalmas ajándékcsomagok helyett pedig exkluzív és kifi selection termékeket választhatnak családjuk és szeretteik számára.

A helyi partnerek és a fejlett technológia a siker titka

A Kifli.hu nagy hangsúlyt fektet a helyi termelőkkel való szoros együttműködésre, a vállalat egyik legnagyobb előnye, hogy közvetlen kapcsolatban áll a helyi gazdákkal, hentesekkel és pékekkel. Az infrastruktúrájuk lehetővé teszi, hogy a termékek gyorsan, akár a betakarítástól számított 7 órán belül, a folyamatos hűtési láncnak köszönhetően megfelelő hőmérsékleten jussanak el a vásárlókhoz.

„A Kifli.hu három alapvető területen különbözik más élelmiszer-szállító cégektől.” – mondta Rita.

„Közvetlen hozzáférésünk van a helyi termékekhez, fejlett infrastruktúránk van, és abszolút elégedettségi garanciát kínálunk.”

Az ügyfél-elégedettségi garancia azt jelenti, hogy ha a vásárló bármivel elégedetlen, akár az élelmiszer formája vagy íze miatt, akkor a vásárlás után azonnal visszakaphatja a pénzét. Ez a vállalat filozófiájának alappillére, Rita szerint a jó minőség és a megbízhatóság mellett részben ez is az oka annak, hogy a Kifli.hu ügyfelei visszatérnek.

Rita: Tévhit, hogy a Kiflii drágább lenne másoknál

Interjúnk során rákérdeztünk, hogy milyen tévhitek keringenek a Kifli körül, amelyeket legszívesebben azonnal eloszlatna. Szerinte három tévhit tartja makacsul magát.

1. „ Akkor a legjobb a minőség, ha magamnak választom a dolgokat

Az emberek gyakran úgy érzik, hogy csak ők maguk tudják a legjobban kiválasztani a termékeket, nem bíznak abban, hogy mások ugyanolyan gondossággal fognak eljárni, mint ők. Ez lehet negatív múltbéli tapasztalatok miatt, vagy egyszerűen abból a hitből fakad, hogy más nem képes ugyanolyan odafigyeléssel választani.

2. A Kifli drága

Sok vásárló úgy gondolja, hogy a Kifli.hu termékei drágábbak, ami gyakran téves. Rita szerint az adatok azt mutatják, hogy a Kifli.hu versenyképes árakat kínál, ami különösen akkor szembeötlő, amikor az egyes termékekeket hasonlítjuk össze. A vásárlók kosara ugyanakkor gazdagabb lehet a különleges termékek, mint a kézműves kenyér vagy prémium fagylaltok, sajtok miatt, ami növelheti a végső összeg érzetét.

3.  Élelmiszert nem online kell vásárolni

Sok ember még mindig úgy véli, hogy jobb, ha az élelmiszer-vásárlás inkább személyesen történik, hiszen generációk óta ez a bevett módszer. Sokan szeretnek személyesen válogatni a termékek között, és nem hisznek abban, hogy az online vásárlás megbízható lehet ezen a területen. Pedig az online vásárlással időt és nem ritkán pénzt is spórolhatnának meg.

Rita válasza ezekre az, hogy a Kifli.hu elégedettségi garanciát kínál, így ha valaki nem elégedett, akkor visszakapja a pénzét, és visszajelzést is adhat. „Magabiztosságunk a magas minőségi sztenderek betartásából és kimagasló ügyfélszolgálati élményekből adódik” – mondja . A vállalat célja, hogy az emberek ne csak egy próbát tegyenek, és meggyőződjenek arról, hogy online is ugyanúgy minőségi termékekhez juthatnak, jó áron, hanem ezzel együtt az életminőségük pozitiv változásának köszönhetően valódi bizalmat tudjanak kiépíteni.

Innováció és jövőbeli tervek

A Kifli.hu a jövőben is folyamatosan újítani kíván, különösen a friss termékek kategóriáját tovább bővítve. Rita emellett hangsúlyozta, hogy a cég az anyák és kisgyermekes családok, illetve az idősebbek támogatására is nagy figyelmet fordít, mivel ők azok, akik leginkább profitálnak a Kifli.hu által kínált kényelmes, cipekedésmentes, időt megtakarító szolgáltatásokból.

A Kifli.hu 2025-ös tervei között szerepel a termékkínálat jelentős bővítése is, beleértve különleges nemzetközi élelmiszerek és ikonikus helyi márkák bevonását. „Célunk, hogy a Kifli.hu legyen a leginkább személyre szabott bolt az országban” – zárta a beszélgetést Rita.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.