A cégünk a felhőbe költözött

2012.03.26. 10:14 Módosítva: 2012.03.26. 10:32
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Minden céges adat innentől a felhőben, ezáltal biztonságban van, ezáltal mindig, minden jogosult számára hozzáférhető.

Pánikra nincs ok: a cég telephelyei maradnak, a munkatársak maradnak, a profil marad, egyedül a napi információáramlás lesz könnyebb a felhővel. Nem lesz ugyanis mostantól szükség minden telephelyen 1-1 többszázezer forintos szerverre, nem lesz szükség arra, hogy a rendszergazda napi szinten szaladgáljon az egyes gépek között és hibákat keressen és nem lesz szükség arra sem, hogy két-három évente újabb és újabb számítógépeket vásároljunk.

Legyen akár egy, kettő, vagy tíz telephely a világon bárhol is, a felhőszolgáltatások egyik óriási előnye, hogy mivel egy központi, világhálón keresztül elérhető, biztonságos szervereken keresztül biztosít 24 órás rendelkezésre állást vállalati rendszereinkhez, dokumentumainkhoz, levelezésünkhöz, így egy felhőben szinte korlátlan mennyiségű adat és szolgáltatás menedzselhető. Segítségével a telephelyek közötti folyamatos kommunikáció ugyanúgy gyorsul és leegyszerűsödik, mint az egyes belső munkafolyamatok ellenőrzése: a szolgáltatás testre szabási lehetőségeivel akár olyan egyedi, cégünkre szabott alkalmazások is megrendelhetők, melyekkel a cég hatékonysága nemcsak informatikai, hanem folyamatszervezési, logisztikai és minőségbiztosítási értelemben is javulhat.

A felhőbe költözés első lépésekor érdemes rendszergazdánkkal és a felhőszolgáltatóval hármasban konzultálva kiválasztanunk azokat a szolgáltatásokat, melyeket távolról el szeretnénk érni. Ezek jellemzően az céges email, közös naptár és fájlszerver szolgáltatások szoktak lenni, alkalmanként egy-egy weboldal tárhely, illetve ahhoz kapcsolódó készlet-, illetve ügyfélnyilvántartó rendszer lehet az, ami teljessé tudja tenni már az első pillanattól kezdve a szolgáltatás adta termékelőnyt. Második lépésben ezek testre szabása, konfigurálása a cél annak érdekében, hogy minden pontosan úgy működjön – vagy jobban – mint eddig, és ne, vagy csak minimálisan kelljen új programokat és megoldásokat betanulni az alkalmazottak számára. Ezt követően a harmadik lépésben keríthetünk sort arra, hogy újabb konzultációkat követően megfogalmazzuk azokat a plusz igényeket – mint például egy vezetői információs rendszer kiépítése, monitoring szolgáltatások, egyes cégspecifikus alkalmazások – melyekkel még inkább egyszerűsíteni szeretnénk a hétköznapi munkamenetet: ezek implementálásával éves szinten akár két számjegyű hatékonyságnövekedést is elérhetünk a cégnél.

*A GTS Hungary a Felhasználó által megadott adatokat az adatvédelmi törvényeknek megfelelően bizalmasan kezeli, harmadik félnek azokat nem adja át. A Felhasználó emellett hozzájárul, hogy a GTS felhasználja az adatait további marketing tevékenységei során.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.