Reklámhét - A T-Mobile kreatív reklámversenyt hirdet

2010.04.14. 12:43
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, amelynek rendezvényeire 2010. április 19. és 25. között Budapesten és hat vidéki városban kerül sor.

A T-Mobile nem csak kommunikációs partnerként áll a reklámszakma legfontosabb fóruma mellé, hanem kreatív reklámversennyel is hozzájárul a programokhoz.

A feladat egy integrált kommunikációs kampány koncepció szintű kidolgozása a T-Mobile mobilinternet népszerűsítésére a következő fő üzenettel: "Internet bárhol, bármikor, bárkinek." Az üzenetet termékajánlattal szükséges alátámasztani. A két megadott kötelező eszközre, amely a sajtóhirdetés és a tévészpot, megvalósítási terveket várnak. A pályázási határidő április 25.

A pályázat további, részletes feltételei a http://www.reklamhet.hu/ weboldalon olvashatók. A beérkezett pályázatok elbírálását szakértőkből álló független zsűri végzi. A fődíj 5 db napi belépő a Balaton Sound fesztiválra.

Bízunk benne, hogy idén nemcsak a szűkebben vett szakmát, hanem a kommunikáció iránt érdeklődő egyetemistákat is sikerül pályázatunkkal a Reklámhét és a szakmai gondolkodás részesévé tennünk - mondta Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője.

http://www.euroastra.hu/node/38818

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.