Üzleti kézikönyvként forgatják a Mein Kampfot
Indiai diákok körében népszerű lett Adolf Hitler Mein Kampfja, mert az üzleti életben használható ötleteket merítenek belőle, írja a Daily Telegraph.
Az elmúlt fél évben csak a fővárosban 10 ezer példányt adtak el belőle a legnagyobb áruházak összesítése szerint, és a mű évről-évre népszerűbb. Sohin Lakhani, az egyik mumbai központú cég vezetője örül a növekvő keresletnek, és egy vállrándítással reagált arra kérdésre, vannak-e erkölcsi aggályai a könyv újranyomása miatt. „A diákok egy olyan sikersztorit látnak a Mein Kampfban, amikor egy vízióval rendelkező ember megvalósítja a terveit" - tette hozzá.
A Management Today ugyanakkor erősen kétli, hogy a Mein Kampfot hatékony kézikönyvként lehetne forgatni az üzleti életben.
A Telegraph azt írja, hogy a könyv Horvátországban, Törökországban és Oroszországban is népszerű. Németországban 2015-ig tilos kiadni, az Egyesült Államokban akár 22 dollárért is beszerezhető az Amazonon.